درخشش «تامین سرمایه تمدن» درکیش اینوکس ۲۰۲۲

امضای۳تفاهم نامه همکاری در حوزه ارایه خدمات مالی توسط تامین سرمایه تمدن

امضای3تفاهم نامه همکاری در حوزه ارایه خدمات مالی توسط تامین سرمایه تمدن
کدخبر : 567993

شرکت تامین سرمایه تمدن در راستای ارتقا و گسترش فعالیت ها با امضای سه تفاهم نامه و میزبانی از مدیران بازار پول وسرمایه و همچنین شرکت های تولیدی و خدماتی چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی را با دست پر به پایان رساند .

چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی نمایشگاه کیش با برگزاری سی‌و‌شش نشست تخصصی با حضور جمع کثیری از کارشناس متخصص از ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه سال ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه جزیره کیش به کار خود پایان داد.

توسعه همکاری ها با بانک تجارت

شرکت تامین سرمایه تمدن عصر دوشنبه بیست و پنجم مهرماه در نخستین روز برگزاری این نمایشگاه تفاهمنامه‌های همکاری با بانک تجارت در راستای ارتقا و گسترش سطح همکاری متقابل از طریق ارایه خدمات مالی و بانکی در چارچوب مقررات و دستور العمل های بانک مرکزی و همچنین همکاری در بازار سرمایه طبق ضوایط سازمان بورس و اوراق بهادار امضا کرد.

تفاهم نامه همکاری با تپسی

ارایه خدمات مالی به شرکت تپسی دومین تفاهم نامه ای بود که تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه کیش اینوکس 2022امضا کرد . ارایه خدمات مشاوره به منظور طراحی شیوه تامین مالی از طریق انتشار اوراق بهادار از محورهای این تفاهم نامه است .

توسعه همکاری ها با منطقه آزاد کیش

در دومین روز نمایشگاه کیش اینوکس 2022 ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش میزبان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت تامین سرمایه تمدن بود طی این مراسم تفاهم نامه همکاری در حوزه های مختلف خدمات  امضا شد .

بر اساس این تفاهم نامه همکاری در زمینه صندوق های سرمایه گذاری ، مدیریت دارایی ها و صدور انواع بیمه نامه در دستور کار قرار گرفت .

گفتنی است شرکت نامین سرمایه تمدن ، با هدف معرفی انواع خدمات و محصولات متنوع مالی در قالب یک سوپر مارکت مالی در نمایشگاه کیش اینوکس 2022شرکت کرده بود .

 

مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: