بورس تهران به سراغ شرکت های موفق استانی می رود

بورس تهران به سراغ شرکت های موفق استانی می رود
کدخبر : 579058

امروز پنجشنبه مورخ 21 اردیبهشت، محمود گودرزی، مدیرعامل بورس تهران و محمد حسین صدرایی عضو هیات مدیره به همراه جمعی از معاونان و مدیران از شرکت های مطرح استان سمنان بازدید کردند.

به  گزارش شما و اقتصاد: محمود گودرزی مدیرعامل و محمد حسین صدرایی عضو هیات مدیره به همراه معاونت ناشران و اعضا و جمعی از مدیران ارشد بورس تهران از کارخانه های فروسیلیس ایران و خودرو سازی عقاب افشان بازدید کرد و گفت: ما آمادگی داریم تا به تامین مالی این شرکت ها در جهت راه اندازی طرح های توسعه کمک کنیم.

72269_1_Main_Img

 

72269172A0796

مدیرعامل بورس تهران در این بازدید استانی  که به همت تالار منطقه ای سمنان انجام شد با تاکید بر شناسایی نیازها و توانمندی های صنایع در استان ها گفت: ما تلاش می کنیم بازدید های استانی همچون سفر استانی کرمانشاه که تامین مالی 3500 میلیازد تومانی را در  پی داشت، مثمر باشد و شاهد حضور شرکت های جدید  و مطرح  استان  سمنان در بازار سرمایه باشیم.

72269172A0805

72269172A0742 - Copy

گودرزی با بیان اینکه شرکت هایی که برای طرح های توسعه ای خود به دنبال تامین مالی از طریق بازار سرمایه هستند گفت: شرکت های موفق استانی می توانند از طریق بازار سرمایه و پس از ارایه  مدارک و مستندات لازم جهت تامین مالی پروژه های خود  اقدام کنند و بورس تهران آمادگی همکاری و تسریع روند آن را دارد. 

 

روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: