طی دو مرحله در مجمع عمومی فوق العاده؛

افزایش سرمایه ۲۸۲ درصدی بیمه تجارت‌نو تصویب شد

افزایش سرمایه ۲۸۲ درصدی بیمه تجارت‌نو تصویب شد
کدخبر : 536024

مرحله اول افزایش سرمایه ۹۱ درصدی بیمه تجارت‌نو نسبت به سرمایه کنونی، در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی؛ مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تجارت‌نو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، صبح امروز۲ آذر، با حضور بالغ بر ۸۵ درصد سهامداران و نمایندگانی از بیمه مرکزی، سندیکا، سازمان بورس، سهامداران و حسابرس قانونی به‌صورت آنلاین برگزار و با رای حداکثری سهامداران، مرحله اول افزایش سرمایه این شرکت به رقم ۳ هزار میلیارد ریال مهر تایید خورد.

DSC_0116-EDITED-768x411

در حال حاضر سرمایه بیمه تجارت‌نو یک هزار و  ۵۷۰ میلیارد ریال است که با افزایش یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای، این رقم به ۳ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

در این مجمع، شروع فعالیت قبولی اتکایی، حفظ سطح یک توانگری، افزایش ظرفیت نگهداری و افزایش سود سرمایه گذاری‌ها از اهداف افزایش سرمایه فوق عنوان شد.

photo_2020-11-22_11-57-58-768x512

همچنین مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام به هئیت مدیره اختیار داد تا مرحله دوم افزایش سرمایه از ۳ هزار میلیارد ریال به ۶ هزار میلیارد ریال معادل ۱۹۱ درصد نسبت به سرمایه کنونی، از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای ظرف مدت ۲ سال انجام پذیرد.

 

گفتنی است؛ مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه تجارت‌نو، با توجه به ابلاغیه سازمان بورس در خصوص الزام به برگزاری مجمع با حضور حداکثر ۱۵ سهامدار حقوقی و حقیقی و مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال ، همزمان به صورت آنلاین برای سهامداران پخش گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: