پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز ملی بیمه

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز ملی بیمه
کدخبر : 536431

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی به مناسبت روز ملی بیمه منتشر شد.

✍️به نام خداوند آرامش

انتخاب هر انسان بخشی از شخصیت اوست و آنهایی که حرفه سخت تری را برمی گزینند هویت شخصیتی محکم تری دارند.

پشت جبهه آرامش عمومی و اطمینان اجتماعی، مردان و زنانی سنگر گرفته اند که کمتر به خودشان فکر می کنند و این یکی از مولفه های برجسته صنعت بیمه به شمار می رود.

انتخاب آگاهانه مسیر پرتنش بیمه یک پیام مشخص دارد و آن هم این است که آمده ایم تا ریسک ها و ناامنی های شما را در آغوش بکشیم و سهم تان را از آرامش و اطمینان بالا و بالاتر ببریم.

هر چند محصول بیمه ای چندان ملموس نیست اما اهالی این صنعت حتی با چشم های بسته می توانند نتیجه تلاش ها، نوآوری ها، طرح ها و برنامه های پیشگیرانه خود را لمس کرده و به آنها افتخار کنند.

بیمه گری در همه جای جهان ظرافت ها و پیچیدگی های خاص خودش را دارد اما آنچه مهم تر است پاسداری از حریم این صنعت است که از آن به عنوان آوردگاه فرهنگ بیمه یاد می شود.

فرهنگ هیچ مرزی ندارد و صنعت بیمه هم در مرزهای جغرافیایی نمی گنجد و به همین خاطر بیمه گران بدون مرز ماموریت دشواری در پیش روی خود می بینند که هیچگاه بدون همراهی آحاد جامعه به سرانجام مبارکی نخواهد رسید.

حضور موثر رسانه ها در سه بخش اصلی "آموزش پذیری" ، "ورزیدگی فنی" و "مهارت اطلاع رسانی" از استراتژی های جدی روند فرهنگسازی بیمه ای به شمار می رود که به لطف پروردگار و همدلی اصحاب رسانه در این عرصه خوش درخشیده ایم.

بنابراین بیراه نیست که پیش تر از تبریک به خانواده صنعت بیمه به همکاران رسانه ای شادباشی جانانه بگوییم که لحظه ای از همراهی با قافله فرهنگ بیمه ای پا پس نکشیدند و ما را تنها نگذاشتند.

روز بیمه بر تمامی زنان نستوه و مردان استواری که برای آرامش جامعه و به بلوغ رسیدن این صنعت از جان و مال و قلم و نگاه خود مایه گذاشتند مبارک و خجسته باد.

مصطفی زندی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: