عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

تلاش بیمه درخصوص حمایت از بیماران کرونایی اطلاع رسانی شود

تلاش بیمه درخصوص حمایت از بیماران کرونایی اطلاع رسانی شود
کدخبر : 536566

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدامات بیمه درخصوص دفترچه رایگان و حمایت از بیماران کرونایی باید پررنگ تر اطلاع رسانی شود تا مردم کامل در جریان حقوق خود قرار بگیرند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از آی هینا؛ یعقوب رضا زاده گفت: حوزه سلامت اهمیت بسیاری دارد، زیرا با بدنه اصلی مردم ارتباط مستقیم دارد، لذا این موضوع قابل سیاسی کردن یا جناح گذاری کردن نیست و وظیفه تمام گروهها و جناح ها ارتقا سلامت مردم است.

ما در مجلس سعی داریم زیرساخت را برای بهبود عملکرد ادارات تسهیل کنیم زیرا حل مشکل سازمانها همان حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: حوزه سلامت حوزه حساسی است که نباید مورد کم توجهی قرار گیرد، لذا با همدلی و وفاق سازمان ها و نمایندگان و وزرا تلاشمان در بودجه سال ۱۴۰۰ جهت تهیه اعتبارات لازم و تامین تجهیزات و نیازمندیهای این حوزه خواهد بود.

وی تاکید کرد: اقدامات بیمه درخصوص دفترچه رایگان و حمایت از بیماران کرونایی باید پررنگ تر اطلاع رسانی شود تا مردم کامل در جریان حقوق خود قرار بگیرند.

رضازاده افزود: ما آماده هرگونه مذاکره با سازمان برنامه و بودجه و تلاش برای تامین اعتبار جهت اجرای بهینه فرآیندهای بیمه سلامت هستیم. در مجلس با توجه به تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ سعی داریم پیشنهادات جذب بودجه سازمانها را بصورت مصوبات کمیسیون به صحن مجلس آورده و با کسب حداکثر آرا نمایندگان بودجه ، اعتبار مناسبی را به این بخش تخصیص دهیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: