امکان خرید آنلاین بیمه‌نامه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا در اپلیکیشن «آپ» فراهم شد

امکان خرید آنلاین بیمه‌نامه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا در اپلیکیشن «آپ» فراهم شد
کدخبر : 536828

امکان خرید آنلاین بیمه‌نامه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا که از سوی بیمه تعاون به‌صورت انحصاری ارائه شده است، در اپلیکیشن «آپ» فراهم شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط‌عمومی بیمه تعاون، مریم قندور، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون با اعلام این خبر گفت: صاحبان کسب‌وکار دارای پروانه فعالیت می‌توانند با خرید بیمه‌نامه یک‌ساله توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا، پس از اعلام تعطیلی از سوی دولت یا ستاد ملی کرونا، حداکثر تا دوماه از درآمد خود را در قالب پوشش بیمه‌ای از بیمه تعاون دریافت کنند.

به گفته وی، حداقل حق بیمه سالیانه پرداختی در این بیمه ۲۱۰ هزار تومان و حداکثر ۱۰ میلیون و هشتصدهزار تومان است که خسارت روزانه پرداختی ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان را به مدت حداکثر ۶۰ روز پوشش می‌دهد.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه تعاون اظهار داشت: صاحبان کسب‌وکار برای خرید بیمه‌نامه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا بر روی اپلیکیشن آپ می‌توانند وارد بخش بیمه در این اپلیکیشن شده و سپس گزینه «تعطیلی کسب‌وکار» را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: کسب‌وکارها برای خرید بیمه‌نامه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا در پنج گروه شامل ۲۸ رسته شغلی تقسیم‌بندی شده‌اند که با انتخاب نام صنف مرتبط، امکان تهیه آنلاین این بیمه‌نامه را با سهولت دارند.

پرداخت خسارت تعطیلی کسب و کارهای ناشی از ویروس کرونادر پنج گروه و ۲۸ رسته شغلی صورت می‌گیرد. کسب‌وکارهای «مهندسین ناظر، دفاتر ازدواج و طلاق، خرازی، لوله کشی ساختمان» در گروه اول؛ «فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال آتلیه و عکاسی، پارچه فروشی، خیاطی، اقامت‌سرا، آموزشگاه، فروش لوازم و مواد دخانی، گیم‌نت، اسباب‌بازی‌فروشی، خشکشویی، گل فروشی و محصولات کشاورزی» در گروه دوم؛ «آرایشگاه، کافه و چایخانه، باشگاه ورزشی، قنادی، لوکس‌فروشی، پوشاک، فروشگاه قطعات یدکی، شرکت‌های خدماتی نظافتی» در گروه سوم؛ «تالارهای پذیرایی، رستوران، مصالح فروشی» در گروه چهارم و «هتل و صرافی» در گروه پنج قرار دارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: