نشست هم اندیشی شعب منطقه سه بیمه البرز برگزار شد

نشست هم اندیشی شعب منطقه سه بیمه البرز برگزار شد
کدخبر : 536836

نشست هم اندیشی عملکرد هشت ماهه استان ها و شعب دارای پتانسیل مناسب ( منطقه سه) شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره، مدیران و روسای مجتمع و شعب دارای پتانسیل مناسب این شرکت به صورت وبینار برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، ‌مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره در نشست هم اندیشی منطقه سه ( استان ها و شعب دارای پتانسیل مناسب) با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری مشتریان،‌گفت: حفظ و نگهداری بیمه‌گزاران فعلی از برنامه‌های راهبردی بیمه البرز است و این امر تنها با مشتری مداری محقق می‌شود که بحمدالله بیمه البرز سالیان متمادی با ارایه خدمات خوب به ویژه در هنگام پرداخت خسارت در شاخص مشتری مداری و رضایتمندی ارباب رجوع رتبه اول را در صنعت بیمه کشور از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: ما علاوه بر حفظ مشتریان فعلی باید با بازاریابی حرفه‌ای بتوانیم پورتفوهای جدید به ویژه در بیمه نامه‌های خرد جذب کنیم.

نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز اعلام کرد: در هشت ماه سال جاری، ۸۰ درصد از برنامه عملیاتی پیش بینی شده برای منطقه سه محقق شده است که امید است تا پایان سال صد درصد برنامه تعیین شده، محقق شود.

وی بر لزوم فروش بیمه های عمر و زندگی تاکید کرد و گفت: در همین راستا شعب باید نمایندگان بیشتری را جذب کنند و با هدایت و رهبری شبکه فروش،‌ پورتفوی شرکت را در بخش بیمه های زندگی افزایش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: