رونمایی از نوبت دهی غیر حضوری خدمات بخش تصویر برداری بیمارستان میلاد

رونمایی از نوبت دهی غیر حضوری خدمات بخش تصویر برداری بیمارستان میلاد
کدخبر : 537250

مدیرعامل بیمارستان میلاد از سامانه نوبت دهی غیر حضوری خدمات بخش تصویر برداری این بیمارستان رونمایی کرد وگفت: از این پس بیماران محترم می توانند از خدمات نوبت دهی اینترنتی ام آر آی ، سی تی اسکن، تراکم استخوان، رادیوگرافی های ساده و رنگی، ماموگرافی و سونوگرافی استفاده کنند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرهاد حمزه زاده افزود: متقاضیان استفاده از پذیرش اینترنتی خدمات بخش تصویربرداری می بایست به سایت اینترنتی بیمارستان میلاد به نشانیwww.miladhospital.com  مراجعه وآیکون پاراکلینیک را در خدمات الکترونیک بیمارستان که در نوار سبز رنگی در قسمت بالای سایت اینترنتی بیمارستان وجود دارد کلیک کرده و وارد نشانیhttp://lab.miladhospital.com شوند و بعد آیکون سیستم پشتیبانی آنلاین که قرمز رنگ بوده و در انتهای صفحه می باشد را کلیک نمایند.

وی اظهار داشت: بعد از آن بایستی وزن  شماره تلفن همراه ،کد ملی و تصویر خوانا وکامل نسخه بیمار  ارسال شود که پس از بررسی مدارک توسط کارشناس مربوطه ، در صورت تایید ،نوبت خدمات تصویر برداری مورد درخواست برای بیمار ارسال و در صورت ناقص بودن مدارک، توضیح لازم به بیمار برای تکمیل مدارک  و اخذ نوبت داده می شود.

دکتر حمزه زاده با بیان این که در نوبت دهی غیر حضوری به چند نکته باید توجه شود ، گفت: اولین نکته این است که کاربر با هر دستگاهی(کامپوتر، لب تاپ، تبلت و موبایل) که وارد می شود از طریق همان دستگاه باید ادامه مراحل نوبت دهی را طی کند.

وی افزود: دومین نکته استفاده از مرورگرهای گوگل کروم و فایر فاکس است که باید حتما رعایت شود.

مدیر عامل بیمارستان میلاد تصریح کرد: در صورت کامل بودن مدارک، فایل پی دی اف از طریق سیستم پشتیبانی آنلاین برای بیمار ارسال می شود که پس از تایید تاریخ و ساعت مراجعه توسط ییمار، نوبت مربوطه در سیستم ثبت نهایی می شود.

مدیر عامل بیمارستان خاطر نشان کرد: جواب خدمات رادیوگرافی ساده و سونوگرافی ها در همان روز انجام، آماده و در اختیار بیمار قرار می گیرد.

دکترحمزه زاده افزود:  در خصوص جواب ام آر آی ، تراکم استخوان و سی تی اسکن نیز پس از آماده شدن گزارش مربوطه از سوی بخش تصویر بردای بیمارستان، لینک جواب به شماره تلفن همراه اعلامی ارسال می شود و بیمار می تواند بدون مراجعه حضوری و با ورود به آن لینک، جواب را مشاهده نماید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: