آگهی مزایده لودر توسط صندوق بیمه

آگهی مزایده لودر توسط صندوق بیمه
کدخبر : 537524

به گزارش شما و اقتصاد: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی درنظر دارد یک دستگاه لودر را در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ((ستاد)) واگذار کند.

به گزارش شما و اقتصاد: صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی یک دستگاه لودر را با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ((ستاد)) و با شماره مزایده ۱۰۹۹۰۰۱۰۲۷۰۰۰۰۰۲ به صورت الکترونیکی به فروش می­رساند.

علاقمندان به شرکت در مزایده می توانند جهت ثبت نام و دریافت امضای الکترونیکی(توکن) از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۰۸/١٠/۹۹ الی ساعت ١٢ روز دوشنبه مورخ  ۲۲/١٠/۹۹ با شماره تلفن دفتر ثبت نام سامانه ستاد (۴۱۹۳۴ -۰۲۱ داخلی ٥) تماس حاصل و یا به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه کنند.

 زمان بازگشایی کلیه پیشنهاد ها ساعت ۱۳ روز دوشنبه  مورخ ۲۲/۱۰/۹۹ و زمان اعلام برنده ساعت ۱۰ مورخ ۲۳/۱۰/۹۹ است.

گفتنی است، برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت، بازگشایی پاکت، اعلام به برنده، واریز وجه مزایده و تحویل کالا در بستر سامانه مذکور انجام می شود.

ضمناً امکان بازدید از دستگاه فراهم است و درخواست کنندگان پیش از بازدید از دستگاه، می توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن های ۲۳۵۹۱۱۴۵ -۰۲۱(صندوق بیمه) و یا ۰۹۱۴۹۱۰۸۵۰۹(آقای دکتر مسعودی) تماس حاصل فرمایند.

روابط عمومی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیتهای معدنی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: