مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی :

پرداخت به موقع و آنلاین راهی برای تشویق پزشکان در طرح نسخه نویسی الکترونیک

پرداخت به موقع و آنلاین راهی برای تشویق پزشکان در طرح نسخه نویسی الکترونیک
کدخبر : 537583

​مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تسریع در استقرار کامل نسخه نویسی الکترونیک یکی از اهداف شورای هماهنگی سازمان های بیمه گر پایه است، گفت: برای تشویق ارائه دهندگان خدمات قراراست اقدامات مشابهی از جمله در زمینه پرداخت به موقع و آنلاین توسط بیمه ها انجام شود.

به گزارش شما و اقتصاد دکتر مصطفی سالاری در گفت و گو با آی هینا  بیان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران، سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح و سازمان تامین اجتماعی از لحاظ فنی، سخت افزاری و نرم افزاری وظیفه خود را در این زمینه انجام داده اند و اکنون فعالیت و ترغیب درمانگران و ارائه دهندگان خدمات درمانی در این بستر از اقداماتی است که باید به آن توجه شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: امیدواریم توسعه پوشش سریعتر برنامه نسخه نویسی الکترونیک توسط پزشکان و جامعه درمانی کشور هر چه سریعتر صورت بگیرد تا در آخر سال شاهد حذف دفترچه های کاغذی باشیم.

وی افزود: در کار اجرایی به مرور باید جلو برویم و زمینه هایی را فراهم کنیم که ارائه دهندگان خدمت در این بستر فعالیت کنند. این اقدام بسیار پیچیده، گسترده و تحول اساسی در نظام ارائه خدمت است و با سرعتی که در حال اجرا ست مشکل خاصی وجود نخواهد داشت.

سالاری گفت: برای تشویق پزشکان تدابیری توسط کمیته ای که هر سه سازمان بیمه گر در آن حضور دارند، اندیشیده شده و دراین خصوص اقدامات مشترکی انجام خواهد شد. البته هر سه سازمان فعالیت هایی را در این زمینه انجام داده اند و مقرر شد که از همدیگر الگو بگیرند و اقدامات مشابهی از جمله در زمینه پرداخت به موقع و آنلاین انجام شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین بیان کرد: اتصال سامانه ها از جمله کدینگ جزو تصمیمات مهم سه سازمان بیمه گر برای یکپارچه سازی است که از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: