بازدهی ۴۷ درصدی بیمه‌ ترنم و تبسم باران

بازدهی 47 درصدی بیمه‌ ترنم و تبسم باران
کدخبر : 537739

​بیمه باران در نخستین سال فعالیت خود و در راستای عمل به تعهد خود، مبنی بر اعلام بازدهی شفاف و مستمر، خبر از بازدهی 47.1 درصدی بیمه‌نامه‌های خود در نه ماهه سال 99 داد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه باران، بررسی عملکرد بیمه باران در ۹ ماهه سال ۹۹ نشان می‌دهد سبدهای پرریسک دو بیمه‌نامه ترنم (بیمه زندگی به شرط حیات) و تبسم باران (بیمه زندگی و تشکیل سرمایه) به بازدهی ۴۷.۱ درصدی، سبد ریسک متوسط به بازدهی ۳۷.۸ درصدی و سبد کم ریسک به بازدهی ۲۲.۶ درصدی رسیده است.

بنابراین گزارش، در سه ماهه سوم سال ۹۹ میزان سود مشارکت سبد پرریسک ۷.۱ درصد، سبد ریسک متوسط ۶.۸ درصد و سبد کم‌ریسک ۶.۶ درصد است.

شایان توجه است که اعلام نرخ سود هر سه ماه یک بار صرفا به جهت اطلاع بیمه‌گذاران صورت می‌گیرد و سود قطعی در پایان هر شش ماه به اندوخته ریاضی بیمه‌گذاران افزوده خواهد شد.

 

شرکت بیمه باران که از ابتدای سال جاری فعالیت خود را به عنوان یک شرکت تخصصی در حوزه بیمه‌های زندگی آغاز کرد، به پشتوانه اعتماد مردمی و با اتکا به نیروهای متخصص خود مسیر تازه‌ای را در صنعت بیمه کشور گشوده تا بتواند با ارائه طرح‌های نوین و کارآمد، راهکار صنعت بیمه برای پس‌انداز کردن در شرایط کنونی کشور باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: