حمایت از محیط بانان کشور با پرداخت خسارت هشت میلیارد ریالی

حمایت از محیط بانان کشور با پرداخت خسارت هشت میلیارد ریالی
کدخبر : 537744

در مراسمی با حضور حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه "ما" ، بیژن صادق رئیس هیات مدیره، اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس و جمشید محبت خانی فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست، خسارت محیط بانان پرداخت شد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از سایت سازمان حفاظت محیط زیست، بیمه "ما" در این مراسم مبلغ نزدیک به سه میلیارد و هفتصد میلیون ریال خسارت به محیط بانان آسیب دیده پرداخت کرد.

حجت بهاری فر با بیان این خبر گفت: دو تن از محیط بانان عزیز کشورمان طی چند ماه گذشته بر اثر تیراندازی، دچار مصدومیت شدند که متاسفانه یکی از آنها به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مدیرعامل بیمه "ما" خاطرنشان کرد: متعاقب حوادث پیش آمده، با توجه به جایگاه و شان محیط بانان عزیز و حمایت از مصدومین و خانواده این مدافعان، موضوع به فوریت در دستور کار بیمه "ما" قرار گرفته و  با همراهی و همکاری مدیران و کارشناسان سازمان محیط زیست مستندات مورد نیاز تکمیل و خسارت این عزیزان پرداخت شد.

وی افزود: شرکت بیمه "ما" همواره برای رشد و حفظ محیط زیست گام برداشته است. در همین راستا و برای حمایت از محیط بانان عزیز کشورمان تاکنون هشت میلیارد ریال خسارت به این عزیزان پرداخت شده است.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره  شرکت بیمه "ما" در خصوص موضوع تفاهم نامه سازمان حفاظت محیط زیست و شرکت بیمه "ما" گفت: ارائه خدمات بیمه ای شایسته در رشته های بیمه های درمان، عمر و سرمایه گذاری، حوادث، آتش سوزی، مسئولیت و اتومبیل به پرسنل شاغل و محیط بانان سراسر کشور و خانواده این عزیزان می باشد. همکاری و حمایت دوجانبه در راستای حصول اهداف مشترک، نقش آفرینی موثر در عرصه های ملی و بین المللی و انجام پروژه های مشترک از دیگر مفاد این قرارداد است.

بر اساس این گزارش، در ادامه مراسم معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با قدردانی از شرکت بیمه "ما" در راستای حمایت از فعالیت های محیط زیستی گفت : این شرکت توانسته است به تعهدات خود در حوزه محیط زیست عمل و  مبلغ خسارت تعهد شده  را  به سازمان محیط زیست پرداخت کند.

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست هم با بیان اینکه حمایت از محیط بانان برای رییس سازمان  همواره در اولویت بوده است، گفت: قبل از آنکه مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از محیط بانان را تصویب کند ریاست سازمان، مباحث مربوط به بیمه محیط بانان را در دستور کار قرار داده بود و به دلیل  نعامل و همکاری گسترده ای که با شرکت بیمه "ما" داشتیم، تفاهم نامه جدیدی بااین شرکت امضا کردیم.

محبت خانی در خصوص محیط بان امین هادی پور و اتفاقات به وجود آمده در شبکه های اجتماعی ادامه داد: شرکت بیمه "ما" در زمان حادثه با حضور در بیمارستان و ملاقات با این محیط بان تعهد کرده بود که بهترین پروتز پای داخلی را برایش بدون هیچ هزینه اضافی تامین می کند، اما این محیط‌بان با بهره گیری از احساسات مردم در حال جمع آوری مبالغی بیشتر از مبلغ تعهدی است تا بتواند پروتزی که تا به حال نمونه آن در داخل موجود نبوده، تهیه کند.

در پایان این نشست، اصغر دانشیان، معاون سازمان حفاظت محیط زیست، با اهدای تقدیرنامه ای از حمایت‌های حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" از طبیعت و محیط زیست کشور تقدیر کرد. در بخشی از مرقومه آورده اند: افتخار و سعادت خدمتگذاری به مردم، فرصت و غنیمتی است که بندگان شایسته و برگزیده خداوند از آن بهره مند می شوند. بدین وسیله به پاس همراهی و تلاش ارزنده و دلسوزانه جنابعالی و همکاران محترم در ارائه خدمات بیمه ای به محیط بانان عزیز به عنوان حافظان عرصه محیط زیست و طبیعت، نهایت سپاس و تقدیر خود را بیان می دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: