قدردانی ویژه معاون فنی بیمه ایران از عملکرد‌ مدیران‌ ستاد فنی، اجرایی و نمایندگان فروش‌ سراسر کشور

قدردانی ویژه معاون فنی بیمه ایران از عملکرد‌ مدیران‌ ستاد فنی، اجرایی و نمایندگان فروش‌ سراسر کشور
کدخبر : 537746

در پی انتشار‌ گزارش عملکرد ۸ ماهه سال ۱۳۹۹ صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی و بهبود چشمگیر وضع عملکردی بیمه ایران، محمد زاهدنیا معاون فنی این شرکت از تلاش‌های ارزشمند مجموعه مدیران ستاد فنی، مدیران کل استانها، رؤسای واحدهای اجرایی و بطور ویژه از نمایندگان فروش سراسر کشور تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، زاهدنیا رشد حق بیمه شرکت را ۴۰ درصد و نسبت خسارت شرکت را نیز ۴۸ درصد اعلام کرد که در مقایسه با عملکرد صنعت بیمه کشور که از رشد ۲۴ درصدی حق بیمه برخوردار بوده و نسبت خسارت آن معادل ۵۱ درصد‌ بوده، رشد بیمه ایران را بسیار مطلوب دانست.

بیمه+مرکزی+شماواقتصاد

بیمه+مرکزی+شماواقتصاد

 معاون فنی بیمه ایران افزایش سهم شرکت از بازار بیمه کشور‌ را به ۳۴ درصد موفقیت بزرگی دانست‌ و خاطرنشان کرد: بدلیل چالش ها و تأثیرات ویروس کرونا در اقتصاد، تحریم های ظالمانه و کاهش تمایل به خرید خدمات بیمه ای، رشد‌ تعداد بیمه نامه های صادره صنعت بیمه‌کشور به میزان ۶ درصد منفی و دارای روند کاهشی بوده است در حالی‌که بیمه ایران در این شاخص هم دارای رشد مثبت شده است.

 

معاون فنی بیمه ایران با تشکر از حمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از حوزه فنی شرکت، رویکرد این شرکت را کماکان بر مبنای رعایت اصول حرفه ای بیمه گری، برقراری مدل های نوین مدیریت ریسک، توجه به اقتصاد بیمه و بهره وری، رعایت مقررات و استانداردها و نوآوری و خلق محصول عنوان نمود.

 

 محمد زاهدنیا با بیان اینکه در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از چند طرح جدید بیمه ای رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: هدف شرکت رسیدن به رشد کمی حداقل ۵۰ درصدی در عین ارتقای سطح کیفی خدمات است و امیدواریم مدیران فنی، بازاریابی، واحدهای اجرایی و نمایندگان توانمند شرکت در مهلت باقیمانده سال به اهداف ترسیمی ابلاغ شده دست یابند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: