دکتر کریمی:

باید میدان را در صنعت بیمه برای رویش افراد متخصص بیشتر مهیا کنیم

باید میدان را در صنعت بیمه برای رویش افراد متخصص بیشتر مهیا کنیم
کدخبر : 537753

​دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر اینکه باید میدان را در صنعت بیمه برای رویش افراد جوان متخصص بیشتر مهیا کنیم، گفت: جوانان بتوانند در صنعت بیمه و در کنار بزرگان این صنعت و با کمال احترام به بزرگترهای صنعت بعنوان راهبرهای دارای دانش و تجربه حضور و ظهور یابند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر سیدمحمد کریمی روز چهارشنبه در جلسه تقدیر از دست اندرکاران برگزاری پنل های تخصصی بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه با بیان اینکه در بیست و ششمین همایش که سال گذشته برگزار شد، کار بزرگی برای حضور تمامی اهالی صنعت انجام شد، افزود: در سال جاری نیز مشارکت کنندگان در همایش، حضور پرشوری داشتند.

وی با اشاره به حضور ۱۵ هزار نفر در این همایش بصورت آنلاین و مجازی تصریح کرد: همایش سال جاری بسیار پر محتوی و منظم بود که برای برگزاری آن تلاش های بسیاری از سوی بیمه مرکزی، سندیکای بیمه گران ایران و پژوهشکده بیمه صورت گرفت.

دکتر کریمی با تشکر از تمامی افرادی که در این همایش شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: مجریان برگزاری بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه صادقانه تلاش کردند و نتیجه کار بسیار ارزشمند بوده و می تواند به عنوان الگویی برای سایر نهادها و دستگاهها باشد.

گفتنی است بیست و هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه روز ۱۳ آذرماه بصورت آنلاین و مجازی با حضور دکتر فرهاد دژپسند وزیر اموراقتصادی و دارایی، دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی، دکتر سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و دکتر حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: