معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران:

باید انضباط مالی و شفاف سازی دقیقی با توجه به گردش بالای مالی سازمان داشته باشیم

باید انضباط مالی و شفاف سازی دقیقی با توجه به گردش بالای مالی سازمان داشته باشیم
کدخبر : 537756

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه بحث قیمت تمام شده، حسابداری تعهدی، بودجه ریزی عملیاتی از موضوعات مهم قابل پیگیری خواهد بود، گفت: از آنجایی که گردش مالی سازمان بسیار زیاد است باید انضباط مالی و شفاف سازی دقیقی را دراقدامات مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از آی‌هینا، مراسم دیدار دکتر حسین رنجبران معاون جدید برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران با مدیران زیر مجموعه این معاونت صبح امروز برگزار شد.

رنجبران در این دیدار با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانیم در مدت فعالیت در این مجموعه با همراهی مدیران و همکاران ساعی و خدوم سازمان بیمه سلامت اقدامات موثری در جهت حل مشکلات کارکنان، مراکز ارائه دهنده خدمت طرف قرارداد و بیمه‌شدگان انجام دهیم، بیان کرد: برای رسیدن به اهداف باید مسیر به درستی ریل گذاری شود تا با همدلی، مشارکت عمومی، خردجمعی و کار تیمی در راستای اهداف متعالی سازمانی و خدمت هرچه مناسب تر به مردم نجیب مان بر اساس قوانین بالادستی با چابک سازی و از بین بردن بروکراسی اداری در راستای استقرار دولت الکترونیک ایفای نقش کنیم.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: یکی از ویژگی های مدیر خوب این است که برای ایجاد انگیزه و دلبستگی سازمانی جهت خدمت خداپسندانه به بیمه شدگان تلاش کند ما نیز این موضوع را در اولویت قرار خواهیم داد.

رنجبران بیان کرد: عمر مدیریتی کوتاه است و باید از این فرصت به بهترین شکل برای خدمت رسانی مطلوب تر، کاهش هزینه ها و مدیریت درست منابع و مصارف استفاده کرد و اعتماد مردم به فضای مدیریتی را توام با مهربانی و تکریم ارباب رجوع افزایش دهیم.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه در فضای مالی باید مراقبت کامل صورت گیرد تا خطایی صورت نگیرد، گفت: یکی از راهبردهای صیانت از بیت المال، ارائه بسته های خدمتی به صورت سیستماتیک و مکانیزه است و در این راستا نیز باید نظارت ها را افزایش دهیم تا در نهایت خروجی بهتری داشته باشیم.

باید جهت استقرار هر چه سریع تر نظام ارجاع، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و فاصله گرفتن ازدفترچه کاغذی، بستر لازم را برای معاونت تخصصی جهت دستیابی به این موارد که تکالیف قانونی است فراهم نماییم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: