همه بخش های سازمان تامین اجتماعی برای اجرای طرح ۳۰۷۰ بسیج شده اند

همه بخش های سازمان تامین اجتماعی برای اجرای طرح 3070 بسیج شده اند
کدخبر : 537757

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: توسعه خدمات غیرحضوری از اولویت های اصلی این سازمان است وهمه بخش های سازمان تامین اجتماعی برای این اجرای این طرح بسیج شده اند.

به گزارش شماو اقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رضا امینی در بازدید از شعبه تامین اجتماعی دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از ۳۰ خدمت غیرحضوری، تا کنون خدمات متعددی رونمایی شده است و مابقی نیز تا بهمن ماه سال جاری به ذی نفعان معرفی و ارایه خواهد شد.

  وی افزود: تمامی همکاران این سازمان باید برای پیشبرد و موفقیت طرح ۳۰۷۰ تلاش می کنند تا از حجم مراجعات حضوری به واحدهای اجرایی کاسته شود.

   امینی ارتقای کیفیت خدمات را مورد تاکید قرار داد و گفت: با تلاش کارکنان و واحدهای ذیربط، مشکلات سیستمی در جریان اجرای طرح مشخص و برای رفع آنها اقدام خواهد شد.

 مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: هم زمان با اجرای طرح و ارایه خدمات غیرحضوری از استان ها می خواهیم که نقاط قوت و ضعف هر یک از سرویس های ارایه شده را جمع بندی و ارسال کنند .

  امینی افزود: با بررسی های صورت گرفته، تاکنون استقبال خوبی از روش ارایه غیرحضوری خدمات در قالب این طرح به عمل آمده است و با اطلاع رسانی مستمر، هر روز تعداد بیشتری از مخاطبان سازمان از آن استفاده خواهند کرد.

     وی گفت: توسعه خدمات غیرحضوری علاوه بر ایجاد رضایت مندی، کاهش هزینه های سازمان و جامعه هدف را به دنبال دارد.

     در جریان بازدید از شعبه تامین اجتماعی دهدشت که مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشت، رضا امینی با کارکنان شعبه گفت و گو و مشکلات و دیدگاه های آنان را در زمینه اجرای طرح ۳۰۷۰ جویا شد.

    مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی همچنین از برخی واحدهای تولیدی در این شهرستان بازدید و با کارفرمایان این واحدها در زمینه مسایل بیمه ای گفت و گو کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: