آمادگی شورای شهر مهدی‌شهر برای معرفی بیشتر بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا به صنوف

آمادگی شورای شهر مهدی‌شهر برای معرفی بیشتر بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا به صنوف
کدخبر : 538165

رئیس شورای شهر مهدی‌شهر استان سمنان با اشاره به اینکه بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از کرونا از طرح‌های نوآورانه و اثربخش در حمایت از واحدهای صنفی است، خواستار معرفی بیشتر این بیمه به صنوف شد.

به گزارش شما و اقتصاد ، حسن نورانیان، رئیس شورای شهر مهدی‌شهر در دیدار با علی اکبر ابوابی، مدیر استان سمنان بیمه تعاون، تأکید کرد: بیمه توقف کسب‌وکار ناشی از اپیدمی محصولی بسیار کاربردی است و در شرایطی که کرونا بسیاری از کسب‌وکارها را با مشکلات متعددی روبه‌رو کرده، می‌تواند یاریگر مناسبی برای بخش‌های مختلف اقتصادی باشد.

نورانیان افزود: با همکاری شهرداری و اتاق اصناف، تلاش می‌کنیم در کنار بیمه تعاون به اطلاع‌رسانی بیشتر و شناخته‌شدن این بیمه که مورد نیاز مشاغل مختلف است، کمک کنیم.

در این جلسه علیقلی پارسا، عضو شورای اسلامی مهدی‌شهر نیز گفت: شهرداری مهدی‌شهر درحال ایجاد شرایطی است تا اصناف بیش از پیش ترغیب شده و در راستای پیشگیری از حوادث غیرمترقبه و نیز توقف کسب‌وکار ناشی از اپیدمی خود را بیمه کنند.

ابوابی، مدیر استان سمنان بیمه تعاون در این نشست با اشاره به اینکه این محصول خلاقانه برای نخستین بار توسط بیمه تعاون به بازار بیمه کشور معرفی شده است، گفت: تا یک سال آینده انحصار فروش این بیمه‌نامه در اختیار بیمه تعاون است و با توجه به اینکه احتمال گسترش ویروس در موج‌های بعدی شیوع وجود دارد، لازم است در جهت جلوگیری از زیان بیشتر صنوف به دلیل تعطیلی، این بیمه‌نامه به‌خوبی به صاحبان کسب‌وکار  معرفی شود تا برای خرید آن اقدام کنند.

 

 

روابط‌عمومی بیمه تعاون

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: