تبریک رئیس کل بیمه مرکزى

صیانت از دستاوردها و پشتیبانی بیمه گران ویژگی صندوق تامین خسارتهاى بدنی است

صیانت از دستاوردها و پشتیبانی بیمه گران ویژگی صندوق تامین خسارتهاى بدنی است
کدخبر : 538259

رئیس کل بیمه مرکزی همزمان با سالروز تاسیس صندوق تامین خسارتهاى بدنی کشور طی نامه ای به مدیرعامل صندوق این روز را تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد ؛ همزمان با ۲۳ دی ماه سالروز تاسیس صندوق ، رئیس کل بیمه مرکزی با صدور نامه ای خطاب به دکتر جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور ضمن تبریک این روز به مدیران و کارکنان این نهاد مرقوم داشت:صیانت از دستاوردهای صنعت بیمه در آرامبخشی و پشتیبانی از بیمه گران در ایفای ماموریت های محوله و همراهی مسئولانه در کنار بیمه گران از اختصاصات صندوق تامین خسارت بدنی به شمار می آید.

در ادامه رئیس کل بیمه مرکزی افزوده است :نهادی از جنس بیمه و نمادی ارزشمند از خرد جمعی بیمه گران برای جبران خساراتی که به دلایل فنی ، حقوقی و تخصصی بر عهده صنعت بیمه نیست اما در راستای تامین آرامش جامعه و مسئولیت های اجتماعی نسبت به ایفای آن تلاش می کنند.

دکتر سلیمانی در ادامه پیام خود اظهار داشته است :نگاهی گذرا به گستره و پوشش فراگیر صندوق ، این حقیقت را به اثبات می رساند که طراحان آن تا چه اندازه به حمایت از خسارت دیدگان فاقد مقصر می اندیشند و به بازیابی و بازتوانی قربانیان آن اهتمام می ورزند.

رئیس کل بیمه مرکزی شاخصه صندوق در سالهای اخیر را انضباط مالی و پرهیز از اسراف برشمرده و خاطر نشان کرده است : آنچه در این میان شایسته تقدیر است انضباط مالی ، پرهیز از اسراف ، اصرار بر هزینه کرد مناسب و گریز از انحراف منابع است .

 

منبع: روابط عمومی صندوق تامین خسارتهاى بدنی کشور

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: