دیدار دکتر چایچی با فرمانده جدید مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا

دیدار دکتر چایچی با فرمانده جدید مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا
کدخبر : 538339

دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل شرکت بیمه حکمت طی سفر یک روزه به شهر رشت با امیر دریادار مهدی شعبان زاده فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم علیه السلام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شما و اقتصاد ، دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل شرکت بیمه حکمت طی سفر یک روزه به شهر رشت با امیر دریادار مهدی شعبان زاده فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم علیه السلام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است، در این سفر حسن خوشپورمشاور مدیرعامل و معاون تحقیق و توسعه بازار، حسن برنگی مدیر منابع انسانی و پشتیبانی و احسان طایفی مدیر روابط عمومی بیمه حکمت وی را همراهی نمودند.

در این دیدار دکتر چایچی ضمن تبریک به فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا بدلیل انتصاب ایشان به سمت فرماندهی آن مرکز و تشریح فعالیت‌ها و خدمات بیمه حکمت به جامعه سهامداری که کارکنان خدوم ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معززشان می باشند، ابراز همکاری و تعامل بیشتر با فرماندهی مرکز آموزش باقرالعلوم علیه السلام را داشتند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که بیمه حکمت از بدو تاسیس تاکنون طرح‌های تخفیفی ویژه‌ای را برای جامعه سهامداری ایجاد نمود که هدف آن خدمت رسانی آنلاین و بدون وقفه به ارتشیان است.

دکترچایچی با اشاره به اینکه طرح های تخفیفی بیمه حکمت جهت آسایش و رفاه کارکنان و خانواده‌های این نهاد مقدس ایجاد و در حال حاضر طرح های بیمه ای ویژه ای در دستور کار قرار گرفته است، گفت: کارکنان بیمه حکمت شبانه روز در تلاش هستند تا امنیت خاطر ارتشیان عزیز را در سراسر کشور تامین کنند.

پس از صحبت های دکتر چایچی، امیر دریادار دوم شعبان زاده ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از حضور فعال بیمه حکمت در سراسر کشور و خدمات مطلوب و بموقع آن به آحاد جامعه بویژه خانواده بزرگ ارتش، از این همکاری مشترک در زمینه خدمات بیمه‌ای به کارکنان آن مرکز استقبال گرم نمود و آن را مایه برکت برای جامعه سهامداری خواند.

در ادامه فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی نداجا تابلویی را که منقش به ناوشکن جماران بود به رسم یادگار و تشکر از زحمات کارکنان بیمه حکمت به مدیرعامل این بیمه تقدیم کرد.

گفتنی است، ناوشکن جماران نخستین ناوشکن طراحی شده و ساخته شده بدست متخصصان افتخار آفرین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نخبگان و دانشمندان  توانمند ایرانی است که در مراسم ویژه ای، با حضور و فرمان حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا، رسماً به ناوگان دریایی ارتش ملحق و جمهوری اسلامی ایران به جمع معدود کشورهای جهان پیوست که از قابلیت طراحی – ساخت و تجهیز رزمناوها و ناوشکنهای پیچیده و مجهز برخوردارند.

این گزارش می افزاید، دکتر چایچی مدیرعامل بیمه حکمت و هیات همراه در این سفر کاری دیداری نیز با ناخدایکم گودرز بهرامی فرمانده آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمربنی هاشم علیه السلام و ناخدایکم رامین قضایی فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش ناوگان شمال داشتند که در موضوعات بیمه ای و همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر گردید.

 

منبع: روابط عمومی بیمه حکمت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: