مدیرعامل بیمه کوثر در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه بیان کرد:

شناسایی ریسک منابع‌انسانی نیازمند تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه

شناسایی ریسک منابع‌انسانی نیازمند تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه
کدخبر : 538525

شناسایی ریسک‌های منابع انسانی با تلاش جهادی، بنیادی و عالمانه کارشناسان در زمینه ‌های مختلف میسر می‌‌شود.

به گزارش شما واقتصاد ، مدیرعامل شرکت ضمن بیان این مطلب، در هفتمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد منابع‌انسانی، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه، صنعتی انسان‌محور است که پیشرفت و عقب‌ماندگی آن ناشی از ریسک‌های منابع‌انسانی و نیز ریسک‌های موجود در این عرصه بیشتر از بخش‌های دیگر صنعت بیمه است.

 

مدیرعامل بیمه کوصر

مجید مشعلچی فیروزآبادی جذب و نگه‌داشت نیروی‌انسانی و آموزش‌های توسعه‌ای را عامل پیشرفت شرکت‌های بیمه دانست و گفت: شرکت‌های بیمه با بهره‌مندی از افراد جوان، خلاق، عالم، نواور، باانگیزه و بانشاط و نیز تجربه و دانش افراد باسابقه می‌توانند ریسک‌های موجود در زمینه منابع‌انسانی را کاهش دهند.

وی گفت: با توجه به اینکه نیروی‌انسانی بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی هر شرکتی است، بنابراین مدیران شرکت‌ها با گزینش مناسب و به‌کارگیری افراد مجرب، کاردان و مسلط به دانش روز می‌توانند در فضای رقابتی به فعالیت بپردازند.

مدیرعامل بیمه کوثر همایش را بهانه‌ای برای گردآمدن و گرداوری مطالب و متون پیشران و تغذیه‌کننده صنعت بیمه دانست و یاداور شد: از سال 93 تا امسال این همایش با رویکردهای دارایی‌های نامشهود، بیمه‌های زندگی، بیمه‌های اتومبیل، مالی، بازار، فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات و منابع‌انسانی برگزار شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان از تمامی مسئولان، معاونان و مدیران بیمه مرکزی، سندیکای بیمه‌گران و پژوهشکده بیمه، اعضای هیات‌مدیره و مدیران‌عامل شرکت‌های بیمه، مدیران، کارشناسان، اعضای شبکه فروش و فعالان صنعت بیمه که در این همایش به صورت غیرحضوری شرکت کردند، تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع: روابط‌عمومی بیمه کوثر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: