حضور معاون تحقیق و توسعه بازار بیمه حکمت در شعبه استان سمنان

حضور معاون تحقیق و توسعه بازار بیمه حکمت در شعبه استان سمنان
کدخبر : 538683

حسن خوشپور معاون تحقیق و توسعه بازار شرکت بیمه حکمت در نخستین سفر کاری خود به استان سمنان با حضور در شعبه بیمه حکمت این استان، با رئیس و کارکنان شعبه و نمایندگان دیدار و گفت‌ وگو کرد.

گفتنی است، در این سفر کاری، اسماعیل قزوهی مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه حکمت نیز حضور داشت که طی نشست هم اندیشی، رضا زیاری رئیس شعبه سمنان ضمن خوش آمدگویی به معاون تحقیق و توسعه بازار و هیات همراه، از فعالیت های این شعبه در تمامی رشته ها و تشریح عملکرد مثبت آن، افزایش شبکه فروش و چالش های پیش رو نمایندگان و مشکلات آنها به وی گفت.

پس از سخنان رئیس شعبه سمنان، برخی از نمایندگان با بازگو نمودن برخی مشکلات پیش روی خود، خواستار رسیدگی و رفع موانع از سوی مدیران ارشد ستاد بیمه حکمت بویژه معاون تحقیق و توسعه بازار شدند که در این راستا گزارش جامع و کاملی نیز از اقدامات انجام شده نمایندگان در جهت جذب حداکثری جامعه سهامداری و افزایش پرتفوی مالی توسط رضا زیاری صورت پذیرفت.

خوشپور معاون تحقیق و توسعه بازار شرکت بیمه حکمت ضمن استماع گزارش مورد اشاره و مطالبات به حق نمایندگان، از حضور خود در جمع آنان ابراز خردسندی نمود و عنوان کرد که این سفر کاری بنا بر ضرورت در جهت حل مشکلات و قدردانی از زحمات بی شائبه شما عزیزان در مسیر پیشبرد اهداف عالیه شرکت است.

وی در ادامه افزود: برگزاری اینگونه نشست‌های هم اندیشی در این مقطع از سال جاری، فرصت بسیار خوبی برای بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال و آسیب شناسی عملکردها در تمامی رشته ها است که بتوان با پرداختن به مسائل، علاوه بر شناسایی نقاط قوت و ضعف موجود، برنامه ریزی صحیح و واقع بینانه‌ای برای تحقق اهداف صورت پذیرد.

اهمیت اطلاع رسانی در سطوح مختلف شرکت، تنفیذآگاهانه اختیارات به شعب، لزوم نظارت دقیق بر امورات شعب و نمایندگان، پایبندی به تعهدات، لزوم تحقیق و دقت در پرونده‌های خســارت و پرداخت بموقع آن و پایش پرتفو از دیگر مباحثی بود که معاون تحقیق و توسعه بازار بیمه حکمت در این نشست به تبیین آنها پرداخت.

 

منبع: روابط عمومی بیمه حکمت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: