عضو کمیسیون امورداخلی در مجلس:

خدمت به محرومین دراولویت کاری بیمه سلامت است

خدمت به محرومین دراولویت کاری بیمه سلامت است
کدخبر : 538703

عضو کمیسیون امورداخلی مجلس گفت: خدمت به محرومین، جامعه روستاییان و قشر ضعیف جامعه و آسیب پذیر در اولویت کاری بیمه سلامت قرار دارد.

فاطمه مقصودی گفت: خدمت به محرومین، جامعه روستاییان و قشر ضعیف جامعه و آسیب پذیر دراولویت کاری بیمه سلامت قرار دارد که تا به حال این روند به خوبی اجرا شده و این خدمات رسانی قابل تقدیر است.

 نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: بیشتر مردم به خصوص روستاییان همیشه دغدغه آنها دریافت هزینه برای تمدید و تعویض دفترچه بیمه سلامت بود که در قالب طرح ارزیابی وسع اجرا می‌شد، اما با پیگیری های مدیران بیمه سلامت، هزینه دفترچه بیمه سلامت برای متقاضیان رایگان شده است.

وی تاکید کرد: بیمه سلامت در بحث هزینه دارو فقط درصدی کمی دریافت می کند که کمک خوبی  برای مردم محروم و حاشیه نشین می باشد و ارائه خدمات به بیمارستان ها و تقبل ۹۰ درصد هزینه بیماران یکی از اقدامات خوب بیمه سلامت است که امیدواریم روند این خدمات همچنان ادامه داشته باشد.

مقصودی اظهار داشت: صندوق های بیمه ای، بیمه سلامت اعم از بیمه همگانی، روستاییان و غیره روند خوبی را در پیش دارند و برای ما خوشایند است که امیدواریم این خدمات بیمه‌ای در رابطه با درمان بیماری مردم خصوصاً اقشار آسیب پذیر در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

 وی یادآور شد: مردم وقتی که درد و رنج دارند و بیمار هستند بهتر آن است که فقط آن درد را داشته باشند و دغدغه هزینه های بیماری و بستری را نداشته باشند که امیدواریم با پوشش بیمه‌ها بتوانیم این هزینه‌ها را کاهش دهیم.

 

منبع: پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: