سرپست بیمه‌های زندگی ویژگی‌های بیمه‌نامه جدید را تشریح کرد:

​بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین قرارداد بیمه‌ای شرکت‌های بیمه کشور است

​بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین قرارداد بیمه‌ای شرکت‌های بیمه کشور است
کدخبر : 538890

در بیمه‌نامه زندگی، بیمه تعاون برای اولین بار مجموعه‌ای از خدمات را به بیمه‌گزاران ارائه خواهد داد که تاکنون هیچ شرکت بیمه‌ای در یک قرارداد آن‌ها را ارائه نکرده است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط‌عمومی بیمه تعاون، محمدحسین یوسفی، سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون در آیین افتتاح نخستین شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی با بیان اینکه بیمه‌های زندگی یک فلسفه بزرگی در خود دارد و کار کردن در این زمینه بسیار لذت‌بخش هست و با پول و زندگی و سایر موارد جذاب زندگی قابل مقایسه نیست؛ گفت: در بیمه زندگی بیمه تعاون، کامل‌ترین و جامع‌ترین بیمه‌نامه حال حاضر کشور ارائه خواهد شد و ویژگی‌هایی همچون معافیت‌ها، پرداخت مستمری ‌ها، پوشش بیمه‌ای حوادث، بیمه تکمیلی و... در این بیمه‌نامه لحاظ شده است.

یوسفی گفت : با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیمه‌نامه‌های مختلفی در دل بیمه‌نامه زندگی قرار گرفته و موجب ارائه یک بسته کامل خدمت‌رسانی شده است.

سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون با اشاره به ویژگی‌های این بیمه‌نامه گفت: اگر بیمه‌شده بیمه‌نامه زندگی در طول مدت قرارداد دچار نقص ‌عضو در اثر حادثه شود، بیمه تعاون مبلغی را به عنوان غرامت ناشی از نقص عضو دراثر حادثه پرداخت خواهد کرد که رقم آن تا ۳ برابر سرمایه فوت به هر علت و سقف ۱۰میلیارد ریال است.

 وی افزود: دارنده بیمه زندگی با خرید این پوشش بیمه‌ای می‌تواند از خدمات بیمه درمان شامل پرداخت هزینه دندان‌پزشکی، تجمیع پاراکلینیکی، بستری و جراحی برخوردار شود.

 به گفته یوسفی، در بسته بیمه زندگی بیمه تعاون، بیمه‌گزار از پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کاربهره‌مند می‌شود که ضرایب سرمایه ساختمان در بیمه آتش‌سوزی شامل ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ برابر حق بیمه ماهانه است و خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و زلزله را تحت پوشش قرار می‌دهد. سقف تعهد پوشش بیمه آتش‌سوزی در سال اول ۲ میلیارد ریال است.

 وی ویژگی دیگر بیمه زندگی را پوشش مستمری ازکارافتادگی دانست و گفت: چنان‌چه بیمه‌گزار و بیمه‌شده یکسان باشد و بیمه‌شده در طول مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی دائم و کلی شود، بیمه‌گر تا ۱۰سال و تا ۴برابر آخرین حق بیمه پرداختی به بیمه‌شده مستمری پرداخت می‌کند.

سرپرست بیمه‌های زندگی با اشاره به اینکه در بیمه‌نامه زندگی بیمه تعاون پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه نیز لحاظ شده است، گفت: در بیمه زندگی بیمه تعاون در صورتی که بیمه‌گزار و بیمه‌شده یکسان نباشد، در صورت فوت بیمه‌گزار در اثر حادثه، شرکت بیمه متعهد می‌شود حق بیمه‌های بیمه‌نامه را پرداخت کند.

 یوسفی یکی دیگر از مزایای بیمه زندگی را پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه اعلام کرد و افزود: در بیمه‌نامه زندگی در صورتی که بیمه‌‍شده، در اثر هر واقعه ناشی از یک عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه‌شده بروز کرده و منجر به آسیب بیمه‌شده شود، هزینه پزشکی ناشی از حادثه بابت دریافت خدمات درمانی دریافت می‌کند که معادل ۵ تا ۱۰ درصد سرمایه فوت در اثر حادثه و تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال است.

 وی با اشاره به اینکه در بیمه‌نامه زندگی همچنین پوشش معافیت بیمه‌شده از پرداخت حق بیمه به علت ازکارافتادگی به هر علت ارائه شده است، تأکید کرد: در بیمه‌نامه زندگی در صورتی که بیمه‌شده به هر علت در طول مدت بیمه‌نامه ازکارافتاده شود، بیمه تعاون حق بیمه‌های بیمه‌نامه را پرداخت می‌کند. البته به شرط آن که بیمه‌گزار و بیمه شده یکسان باشند.

 به گفته یوسفی، یکی دیگر از خدمات بیمه زندگی بیمه تعاون ارائه پوشش فوت در اثر حادثه، به بیمه‌گزار است که براساس آن اگر بیمه‌گزار به‌ خاطر شرایط کاری یا به صورت اتفاقی و در حوادث فوت کند، بیمه‌گر به ذی‌نفع یا ذی‌نفعان بیمه‌گزار، علاوه بر سرمایه فوت عادی، خسارت یا پوشش سرمایه فوت ناشی از حادثه نیز پرداخت می‌کند که با مبلغ خسارت فوت عادی متفاوت است و در این بیمه‌نامه تا ۴ برابر سرمایه فوت به هر علت و سقف ۱۰میلیارد ریال خواهد بود.

 سرپرست بیمه‌های زندگی بیمه تعاون خدمت دیگر بیمه‌نامه زندگی را پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت ازکارافتادگی دراثر حادثه دانست که طبق این پوشش، اگر بیمه‌گزار در طول مدت قرارداد دچار نقص عضو در اثر حادثه شود، بیمه‌گر حق بیمه‌های بیمه‌نامه را پرداخت می‌کند. این پوشش در صورتی ارائه می‌شود که بیمه‌گزار و بیمه‌شده یکسان نباشند.

یوسفی همچنین گفت: دارنده بیمه‌نامه زندگی در صورتی که به یکی از بیماری‌های خاص و پاندمی(کرونا) مبتلا شود، بیمه تعاون برای پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن (به ازای هر بیماری ۵۰۰ میلیون ریال) و مجموعاً دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بیمه‌گزار پرداخت می‌کند. همچنین بیمه زندگی بیمه تعاون به ازای بیماری پاندمی(کرونا) تا سقف ۵۰ میلیون ریال خسارت خواهد پرداخت.

 وی دیگر خدمت ارائه‌شده در قالب بیمه زندگی را پوشش فوت به هر علت عنوان کرد و افزود: اگر بیمه‌شده در طول مدت قرارداد فوت کند، بیمه‌گر مبلغی را تا ۴۰ برابر حق بیمه سال اول و سقف ۱۰میلیارد ریال به عنوان غرامت ناشی از فوت به صورت عادی به ذی‌نفع یا ذی‌نفعانی که بیمه‌گزار درفرم بیمه عمر و در زمان خرید بیمه‌نامه تعیین کرده، پرداخت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: