رییس کل بیمه مرکزی در آیین اعطای پروانه کارگزاری های آنلاین صنعت بیمه:

صنعت بیمه با خدمات آنلاین به جذابیت های جدیدی دست پیدا می کند

صنعت بیمه با خدمات آنلاین به جذابیت های جدیدی دست پیدا می کند
کدخبر : 539227

تنوع محصولات بیمه ای و امکان دسترسی آنلاین به آنها یک روش میانبر در توسعه صنعت بیمه به شمار می رود.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی که در آیین اعطای پروانه کارگزاری های آنلاین و در حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: صنعت بیمه ماموریت پوشش ریسک و کاهش هزینه های مبادله را بر عهده دارد و بهره گیری از  فناوری های نوین انجام این مسئولیت ها را تسریع می کند.

WhatsApp Image 2021-02-07 at 22.05.32

رئیس کل بیمه مرکزی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و قدردانی از حضور دکتر سورنا ستاری بر اهمیت تعامل صنایع کشور و فن آوران تاکید کرد و گفت: صنعتی که در مسیر توسعه حرکت می کند، رفتارهای سنتی را برنمی تابد و باید جای خود را به رویکردهای نوین بدهد.

وی از صدور کد یکتا برای چند رشته بیمه ای خبر داد و خاطرنشان کرد: ارائه خدمات غیرحضوری در مراحل مختلف از صدور تا پرداخت خسارت در بالارفتن ضریب نفوذ بیمه تاثیر غیرقابل انکاری خواهد داشت.

رییس شورای عالی بیمه با تشریح فعالیت ها و دستاوردهای صنعت بیمه در دولت دوازدهم و مقایسه آن با استانداردهای بین المللی، اظهار داشت: ایران به لحاظ ضریب نفوذ بیمه در منطقه از وضعیت مطلوبی برخوردار است و در صورت شتاب بیشتر برای توسعه بیمه های زندگی، دستیابی به هدفگذاری هفت درصدی، دور از دسترس نخواهد بود.

وی افزود: برای تسریع در تحول گرایی و تحول در سرعت بخشی به فرایندهای بیمه ای به خدمات شرکت های دانش بنیان، نیاز جدی داریم.

دکتر سلیمانی در همین راستا ادامه داد: مسیر توزیع خدمات برتر از فناوری های روز می گذرد و صنعت بیمه برای جمع آوری داده های گسترده باید خود را به این فناوری ها تجهیز کند.

گفتنی است در این آیین، معاون علمی و فناوری رییس جمهور از دکتر سلیمانی به عنوان مدیری تحول گرا یاد کرد و افزایش سطح همکاری بین دو مجموعه معاونت علمی ریاست جمهوری و بیمه مرکزی را خواستار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: