مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد:

اعلام آمادگی بیمه سلامت برای پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی

اعلام آمادگی بیمه سلامت برای پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی
کدخبر : 539355

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از اعلام آمادگی این سازمان برای پوشش بیمه ای خدمات توانبخشی برای جامعه آسیب دیده کشور با همکاری و همراهی سایر سازمان‌ها خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از بیمه سلامت دکتر محمد مهدی ناصحی در جلسه با رئیس سازمان بهزیستی کشور که به منظور بررسی جزئیات اجرای تفاهم‌نامه ماده ۶ قانون حمایت از حقوق معلولین برگزار شد، بیان کرد: مقدمات و بازبینی این اقدام در قالب تفاهم نامه ای دو مرحله ای انجام شده و مشکلی در مرحله اجرا وجود ندارد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران بر نقش وزارت بهداشت به عنوان تولیت درمان و اداره سلامت کشور در اجرای این برنامه تاکید کرد و افزود: مراحل اجرایی ابلاغ اعتبار و مشخص شدن تکالیف هر سازمان از جمله اقداماتی است که باید به منظور ارائه خدمت و پرداخت‌ها به طور دقیق مشخص شود که تاکنون به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این زمینه دست یافته ایم.  

وی گفت: توانبخشی نقش مهمی در بازگرداندن افراد آسیب دیده به چرخه زندگی سالم دارد تا بتوانند فعالیت هایشان را همانند سایر افراد جامعه انجام دهند و ما نیز تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف انجام خواهیم داد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: