حضور بیمه "ما" در دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی کیش

حضور بیمه "ما" در دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی کیش
کدخبر : 539557

دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی با هدف حمایت ازتولیدات داخلی در جزیره کیش آغاز به کار کرد و شرکت بیمه "ما" به همراه بانک ملت با برپایی غرفه در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

 به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی با حضورغلامحسین مظفری رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش،علی وطنی مشاورعالی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و محمد بیگدلی مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت با هدف حمایت ازتولیدات داخلی در نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت.

بر اساس این گزارش کارشناسان فنی و روابط عمومی شرکت بیمه "ما" در راستای ارتباط موثر با حوزه های پتروشیمی کشور و به منظور حمایت از تولیدات داخلی اقدام به معرفی خدمات بیمه ای به فعالان حوزه کرده و به ارائه مشاوره در خصوص انواع بیمه نامه ها به مراجعان می پردازند.

لازم به ذکر است دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی با محوریت معرفی محصولات ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و تامین مالی پروژه های پتروشیمی و نقش بازار سرمایه در صنعت پتروشیمی از ۲۶ تا ۲۹ بهمن درمرکز نمایشگاه های بین المللی کیش دایر خواهد بود.

#بیمه_ما

#روابط_عمومی 

#جزیره_کیش 

#نمایشگاه

#بانک_ملت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: