رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم تکریم و معارفه مدیر صندوق تأمین خسارت های بدنی:

صندوق تأمین خسارت های بدنی تکمیل کننده قانون بیمه شخص ثالث است

صندوق تأمین خسارت های بدنی تکمیل کننده قانون بیمه شخص ثالث است
کدخبر : 539578

مراسم تکریم و معارفه مدیر صندوق تأمین خسارت های بدنی با حضور رئیس کل بیمه مرکزی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، هیات عامل بیمه مرکزی، مدیرعامل ستاد دیه کشور و اعضای هیات نظارت صندوق برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد ، دکتر غلامرضا سلیمانی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر علی جباری در پیشبرد اهداف صندوق گفت: صندوق تأمین خسارت های بدنی توانسته خلأهای قانون بیمه شخص ثالث را برطرف کند.

وی افزود: صندوق تأمین خسارت های بدنی خوشبختانه تاکنون خدمات ارزنده ای به زیان دیدگان ناشی از حوادث رانندگی ارائه کرده که ایجاد شعب در مراکز استان ها نمونه ای از این اقدامات بوده که شرایط دسترسی زیان دیدگان به خدمات این صندوق را تسهیل نموده است.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت منابع مالی صندوق تأکید کرد و گفت: ما در بیمه مرکزی تلاش کردیم شرکت های بیمه سهم خود را به موقع به صندوق پرداخت کنند چرا که اگر صندوق از منابع مالی کافی برخوردار باشد، خیال صنعت بیمه در پرداخت خسارت به زیان دیدگان نیز آسوده تر خواهد بود.

دکتر سلیمانی همچنین بر تسهیل روند دریافت خسارت به زیان دیدگان تأکید کرد و گفت: این روند باید به گونه ای باشد که زیان دیده میان شرکت بیمه و صندوق سردرگم نشود. به خصوص در شرایط خاص اقتصادی و شیوع ویروس کرونا باید ارائه خدمات سریعتر صورت گیرد.

وی با اشاره به نیازمندی اصلاح برخی قوانین صندوق گفت: متأسفانه صندوق به دلیل محدودیت های قانونی  نتوانست از فرصت بازار سرمایه بهره مند شود که امیدوارم این قانون اصلاح شود.

همچنین دکتر معمارنژاد معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این مراسم ضمن اعلام پیام قدردانی دکتر دژپسند از زحمات دکتر جباری گفت: صندوق تأمین خسارت های بدنی از ابتدای امسال هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خسارت پرداخت کرده که بیانگر بخشی از توانمندی های این صندوق است.

وی افزود: خوشبختانه با مدیریت خوب دکتر جباری صندوق توانسته منابع مالی خوبی جذب کند.

دکتر معمارنژاد موفقیت صندوق تأمین خسارت های بدنی را در گرو انتخاب مدیر خوب و کارآمد، تنظیم دستورالعمل های شفاف و نظارت دقیق دانست.

شایان ذکر است، در این مراسم دکتر علی جباری به ارائه گزارش عملکرد ۷ ساله خود پرداخت و مجید بهزادپور نیز برنامه و اهداف  آتی صندوق را اعلام کرد.

همچنین در پایان با اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران از خدمات شایسته دکتر علی جباری تقدیر شد.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: