مدیرعامل شرکت بیمه تعاون:

سرعت ارایه خدمات مهمترین مزیت بیمه تعاون

سرعت ارایه خدمات مهمترین مزیت بیمه تعاون
کدخبر : 539637

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون کشور با بیان اینکه رونق شرکت های بیمه در توسعه کشور بسیار موثر است، گفت : هم اینک سهم بیمه در تولید ناخالصی کشور در ایران ۲/۳ درصد است در حالی که میانگین جهانی حدود هفت درصد و در کشورهای توسعه یافته این رقم به ۱۵ الی ۱۹ درصد می رسد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی بیمه تعاون ، یونس مظلومی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: صنعت بیمه جزو خدمات مالی است که بخشی از تولید ناخالصی کشورها را تشکیل می دهد و سهم بیمه در تولید ناخالصی در کشورهای توسعه یافته زیاد است و در این بخش سرمایه گذاری مناسبی را انجام داده اند.

وی عنوان کرد: اگر صنعت بیمه رونق بیشتری یابد، به طور حتم در بخش های توسعه کشور، جهش تولید و رفع معضل بیکاری تاثیر بسزا و مثبتی خواهد گذاشت.

مدیرعامل بیمه تعاون افزود: در ایران تا سال ۸۲ فقط چهار شرکت بیمه دولتی فعالیت داشتند اما هم اینک ۳۳ بیمه فعال هستند و بیمه تعاون نیز از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و تنها شرکت بیمه ای است که به صورت تعاونی تاسیس شده و هم اینک در تمام استان های کشور نمایندگی و شعبه دارد و حدود ۴۰۰ هزار بیمه شده را تحت پوشش داریم.

مظلومی همچنین به بخش آموزش اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه طی چند سال اخیر تعداد بیمه ها در کشور افزایش یافته اما خلایی را در بخش آموزش احساس می کنیم و یکی از اهدف مهم ما در بیمه تعاون آموزش است چون یکی از اصلی ترین موضوعات صنعت بیمه است که باید با اجرای صحیح آن مهارت های این صنعت را به نسل بعدی انتقال دهیم.

وی گفت: امروز بیمه تعاون به یکی از شرکت های خوب بیمه در کشور تبدیل شده و از لحاظ کیفی و کمی شرایط مناسبی دارد و سرعت ارایه خدمات و پرداخت خسارت در اسرع وقت از مهمترین اهداف ماست که همزمان نیز طرح سنجش مشتریان را انجام می دهیم و این امر به ما کمک می کند تا اشکالات خود را برطرف کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: