بیمه سرمد پانزده هزار میلیاردی شد

بیمه سرمد پانزده هزار میلیاردی شد
کدخبر : 539942

​رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: در بهمن ماه ۹۹، حق بیمه تولیدی شرکت به رکورد قابل توجه پانزده هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است.

مجتبی کاتب درباره عملکرد بیمه سرمد در سال ۹۹ گفت: بیمه سرمد در بسیاری از شاخص‌ها، امروز در جایگاه نخست صنعت بیمه کشور جای گرفته است. بر اساس اعلام بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه به عنوان دو نهاد بالادستی، بیمه سرمد با تنها یک شکایت که آن‌ها هم وارد نبوده، بهترین جایگاه را از نظر رضایتمندی مشتریان در صنعت بیمه کشور دارد و این شاخص به خوبی نشان می‌دهد که همکاران در بیمه سرمد، حساسیت بالایی بر روی ارائه خدمات با کیفیت و به‌موقع به مشتریان عزیزمان دارند.

 

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد به حوزه تبلیغات هم اشاره کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های پژوهشکده بیمه، بیمه سرمد در حوزه تبلیغات، هدفمندترین تبلیغات را داشته و از این نظر در جایگاه نخست در میان شرکت‌های بیمه قرار دارد.

 

کاتب با اشاره به جای گرفتن بیمه سرمد در میان ۱۵۰ شرکت برتر کشور نیز گفت: خوشحالم که بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی، بیمه سرمد با ارتقای جایگاه خود به رتبه ۱۴۳، بار دیگر در میان ۱۵۰ شرکت برتر کشور قرار گرفته است و به زودی به جمع ۱۰۰ شرکت برتر ایران می‌پیوندد. ما در حوزه شفافیت مالی هم موفقیت بزرگی به دست آوردیم و مدیران مالی شرکت به جهت شفافیت مالی که در شرکت ایجاد کرده‌اند، باعث شدند که بیمه سرمد برای اولین بار برنده جایزه ملی مدیریت مالی ایران شود و به عنوان شفاف‌ترین شرکت در صنعت بیمه شناخته شد.

 

او هم‌چنین به دستاورد دیگر بزرگ بیمه سرمد در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: سال گذشته بیمه سرمد به شایستگی وارد باشگاه هزار میلیاردی‌های صنعت بیمه شد و هدفی بالاتر از اهداف استراتژیک شرکت را محقق کرد. امروز هم خوشحالم که اعلام کنم ما بار دیگر قبل از پایان سال، هدفی بالاتر از اهداف استراتژیک شرکت و مدنظر هیات مدیره محترم را محقق کردیم و به رکورد پانزده هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی رسیدیم که یک افتخار دیگر در کارنامه درخشان بیمه سرمد در چند سال گذشته است.

 

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد گفت: از مدیرعامل محترم و تک تک مدیران فنی و اجرایی شرکت برای تحقق این هدف مهم تقدیر و تشکر می‌کنم. ما در بیمه سرمد نیرو‌های متخصص و توانمندی داریم که موتور محرک شرکت هستند و در صنعت بیمه بی‌نظیر هستند.

 

وی افزود: جوانان و نیرو‌های متخصصی که در بیمه سرمد هستند، انگیزه بالایی برای بالندگی شرکت دارند و ما هر سال شگفتانه‌های زیادی برای صنعت بیمه کشور خواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: