برای اولین بار در حوزه نمایندگان رخ داد:

صدور ۲۱۰ فقره گواهی نامه آموزشی در شرکت بیمه "ما"

صدور 210 فقره گواهی نامه آموزشی در شرکت بیمه "ما"
کدخبر : 540171

​شرکت بیمه "ما" برای اولین بار از تاریخ تاسیس تاکنون، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برخط برای نمایندگان کرد.

مدیر آموزش شرکت بیمه "ما" گفت : بر اساس مصوبات کمیته پدافند غیر عامل شرکت در خصوص بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری، دوره های آموزشی در رشته های  مختلف بیمه ای برای نمایندگان سراسر کشور در شرکت بیمه "ما" برگزار  شد.

وی در ادامه افزود: این دوره ها شامل رشته های فنی اتومبیل، آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری، ریسک عمر و سرمایه گذاری، باربری و یک دوره بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بود که از شهریور سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود.

مدیر آموزش بیمه "ما" با بیان اینکه این آموزش ها بصورت برخط برای اولین بار در شرکت بیمه "ما" برای نمایندگان برگزار شده است گفت: ادامه این دوره ها برای پرسنل شبکه فروش، در سال ۱۴۰۰ همچنان بصورت غیرحضوری برگزارخواهد شد.

براساس این گزارش در این دوره ها  ۴۰۰نماینده حضور داشتند و در پایان دوره های آموزشی، برای اولین بار  ۲۱۰ فقره گواهینامه آموزشی در حوزه نمایندگان صادرشد.

گفتنی است پیش از شیوع ویروس کرونا، دوره های آموزشی در زمینه  رشته های بیمه ای  گوناگون  در ستاد و شعب سراسر کشور با هدف ارتقای سطح دانش و بروزرسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان و نمایندگان بیمه "ما" به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده است.

 

روابط عمومی شرکت بیمه ما

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: