صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی به عضویت سندیکای بیمه گران ایران درآمد

صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی به عضویت سندیکای بیمه گران ایران درآمد
کدخبر : 540374

​با عضویت صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در سندیکای بیمه گران ایران تعداد اعضای این سندیکا به 35 موسسه بیمه افزایش یافت.

صندوق بیمه همگانیبر اساس این گزارش آخرین جلسه شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در سال ۱۳۹۹ یک عضو جدید در جمع خود داشت و دکتر رضا کاظمی تکلیمی مدیرعامل صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی برای نخستین بار روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه در جلسه شورای عمومی حضور یافت.

در این نشست دکتر کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ضمن عرض خیر مقدم به دکتر کاظمی، با ابراز خرسندی از تشکیل صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و عضویت آن در سندیکا، خاطرنشان ساخت: تشکیل صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی از آرزوهای قدیمی بیمه گران بوده و امید بسیاری داریم که در افزایش ضریب نفوذ بیمه نقش بسزایی داشته باشد.

لازم به ذکر است صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی که قانون تاسیس آن آبانماه گذشته پس از سالها انتظار و پیگیری صنعت بیمه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید؛ مطابق اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران، سی و پنجمین عضو این سندیکا محسوب می شود.

سندیکای بیمه گران ایران قدیمی ترین و بزرگترین  تشکل صنفی صنعت بیمه محسوب می شود و بر اساس ‌ماده ۷۵ قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه گری فعالیت دارد. مطابق این قانون مؤسسات بیمه که در ایران کار می‌کنند عضو سندیکای بیمه‌گران ایران شناخته می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: