با هدف حمایت از حدود ۲هزار پایان‌نامه فرزندان بازنشستگان کشوری انجام می‌شود؛

۲۷ اسفند؛ زمان پرداخت وام مرحله دوم طرح حمپاد

۲۷ اسفند؛ زمان پرداخت وام مرحله دوم طرح حمپاد
کدخبر : 540636

اداره کل مالی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه ای اعلام کرد: وام طرح حمپاد (حمایت از پایان نامه های دانشجویی) برای ۲هزار نفر از فرزندان بازنشستگان این صندوق که واجد شرایط هستند، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، فردا (چهارشنبه) به حساب بازنشستگان مشمول واریز خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دومین مرحله پرداخت تسهیلات طرح حمایت از پایان نامه های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان کشوری (حمپاد) برای حدود ۲هزار نفر از افراد مشمول فردا (چهارشنبه ۲۷ اسفندماه) به حساب حقوق بازنشستگان واریز خواهد شد.

براساس این گزارش، مبلغ ۳میلیون تومان برای پایان نامه های کارشناسی ارشد و مبلغ ۵میلیون تومان نیز برای پایان نامه های مقطع دکتری پرداخت خواهد شد.

در این مرحله هزارو ۲۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و حدود ۸۰۰ نفر نیز در مقطع دکتری واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند.

پرداخت تسهیلات مرحله نخست طرح حمپاد روز ۲۷ دی ماه امسال برای بیش از ۵هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان انجام شد.

ثبت نام مرحله دوم نیز از اول دی تا ۱۵ بهمن ماه ۹۹ از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام و در نهایت، حدود ۲هزار نفر از فرزندان واجد شرایط، وام خود را ۲۷ اسفندماه دریافت خواهند کرد.

لازم به یادآوری است که صندوق بازنشستگی کشوری پس از احراز هویت فرد متقاضی و تایید مراحل اداری و آموزشی دانشجوی تحصیلات تکمیلی، به ازای هر موضوع پایان نامه اقدام به پرداخت تسهیلات می کند. همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود در صورت وجود تعداد زیاد ثبت نام کنندگان، اولویت با کسانی است که تحت تکفل دفترکل تحت پوشش این صندوق بوده و در صورت تشابه موضوعی، بر اساس کاربرد موضوع و تناسب آن با حوزه های مورد نیاز و مرتبط با فعالیت های صندوق بازنشستگی، امتیازبندی انجام و اعطای تسهیلات صورت می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: