با حفظ ترکیب پرتفوی

رشد بیش از یک‌‌هزارمیلیارد تومانی فروش بیمه کوثر

رشد بیش از یک‌‌هزارمیلیارد تومانی فروش بیمه کوثر
کدخبر : 540979

میزان حق‌ بیمه‌ تولیدی بیمه کوثر در سال 1399 با 45‌درصد رشد نسبت ‌‌به مدت مشابه سال گذشته به 35هزار‌و‌354‌میلیارد ریال و نسبت خسارت شرکت به 58درصد رسید.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط‌ عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌کوثر، طی این مدت، رشته شخص ‌ثالث و سرنشین ۳۶درصد، بیمه درمان ۱۸درصد و بیمه‌های زندگی ۱۵درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی را تشکیل داده‌ است.

لاله کریمی گفت: در طی این دوره رشته‌های هواپیما، باربری، کشتی، بدنه و مهندسی شرکت هر کدام ‌به‌ترتیب با رشد ۷۲۲درصد، ۱۲۰درصد، ۹۷درصد، ۹۳درصد و ۷۷درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین رشد فروش را در میان رشته‌های گوناگون بیمه‌ای داشته ‌است.

وی خسارت پرداختی شرکت به بیمه‌گذاران را در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰هزار و۵۹۷میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین ۳۷درصد، سهم بیمه درمان ۲۵درصد و سهم بیمه‌های زندگی ۱۶درصد از این پرداخت خسارت‌ها بوده‌ است.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه کوثر اظهارکرد: تمدید مجوز قبولی اتکایی از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، توسعه و کسب سود در این بخش، حضور بیمه کوثر برای چهارمین سال متوالی در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور، کسب بالاترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه برای پنجمین سال متوالی، رشد ۴۵درصدی حق‌بیمه تولیدی نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته، درآمد یک‌هزارو۵۱۰میلیارد ریالی از سرمایه‌گذاری‌ها و افزایش رضایت بیمه‌شدگان از اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت در این سال بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: بی‌شک، این دستاوردها حاصل حمایت، تلاش و همکاری گروهی همه همکاران بیمه کوثر تحت مدیریت موفق مدیرعامل شرکت بوده‌ است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: