اقدامات تامین اجتماعی همسو با شعار سال است

اقدامات تامین اجتماعی همسو با شعار سال است
کدخبر : 541212

​راهبردهای تامین اجتماعی در سال جدید بر مبنای شعار اعلام‌شده از طرف مقام معظم رهبری خواهد بود و در جهت تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زادیی‌ها تداوم بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی: حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در اولین شورای اداری این اداره کل که به صورت ویدئوکنفرانس در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۵ برگزار شد، بیان کرد: نظام تامین اجتماعی به عنوان مهمترین اهرم برقراری در عدالت اجتماعی تلقی می‌شود که بدون آن، اجرای عدالت اجتماعی دچار چالش خواهد بود.

 

تامین اجتماعی

 

وی سخنان مقام معظم رهبری را به عنوان شعار سال، بسیار ارزنده و جامعه‌شناسانه توصیف کرد و گفت: راهبردهای اداره کل غرب تهران بزرگ (مدیریت بر منابع و مصارف، کرامت انسانی و تاب‌آوری) بر مبنای این  شعار، شتاب بیشتری خواهد گرفت؛ چرا که معتقدیم اساس هر حرکت اقتصادی در جهان، تولید و برطرف نمودن موانع آن می‌باشد.

وی تصریح نمود: جامعه مخاطبان سازمان تامین اجتماعی شامل سه گروه کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران می‌شود که در این راستا توجه به دغدغه کارفرمایان، کارگاه‌ها و حتی بیمه‌شدگان در سال جاری در الویت برنامه‌های این اداره کل خواهد بود.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به بحران اقتصادی و ویروس کرونا در سال گذشته گفت: سال ۱۳۹۹، سالی بسیار تلخ، سخت و دشوار برای جهان و کشور ایران رقم خورد که در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ برای بیش از ۱۸ هزار نفر از کسانی که به لحاظ مشکلات اقتصادی و ویروس منحوس کرونا شغلشان را از دست دادند، بیمه بیکاری برقرار شد.

امیری‌گنجه فعالیت و تلاش مسئولان و کارکنان اداره کل و شعب تابعه و کارگزاری‌ها را در سال گذشته فراتر از حد انتظار دانست و تاکید کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی، تلاش کارکنان بسیار ازرشمند و ارزنده بود.

وی ادامه داد: اداره کل غرب تهران بزرگ توانست علاوه بر پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت از جمله افزایش و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حوزه وصول حق بیمه نیز ۳% و در حوزه وصول بدهی قطعی اجرائیات نیز افزایش چشمگیری داشته باشد که این مجموعه اقدامات در جشنواره شهید رجایی نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

امیری‌گنجه راز ماندگاری سازمان تامین اجتماعی را فراتر از سرمایه، قدمت، دارایی و ... دانست و افزود: کارکنانی که با تلاش دوچندان رضایت خدا و مردم را کسب می‌کنند، مایه افتخار و سربلندی این سازمان می‌باشند. نیروی انسانی خدوم؛ مهمترین سرمایه سازمان تامین اجتماعی می‌باشد.

وی اجرای طرح ملی ۳۰۷۰، عدم صدور دفاتر درمانی و ایجاد نسخ الکترونیکی را تحولی نو در راستای خدمت‌رسانی به آحاد مردم توصیف کرد و گفت: دکتر مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با راهبری این طرح‌های ملی در شرایط سخت و دشوار؛ کاری بسیار بزرگ و ماندگار را در تاریخ تامین اجتماعی ثبت نمود و به طور یقین با به حداقل رساندن مشکلات اجرائی و فرهنگ‌سازی عمومی، آینده بسیار روشنی در چشم‌انداز تامین اجتماعی خواهیم داشت.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ سیاستگذاری اداره کل غرب تهران بزرگ را در راستای راهبردهای کلان همسو با نحوه اجرائی فرایند در شعب بسیار مهم و اثرگذار در هم‌افزایی و مشارکت جمعی کارکنان دانست و تاکید کرد: باید از تفکر فردی پرهیز کرد و با انتقاد سازنده و تفکر جمعی خلاقیت در رویه‌های کاری را توسعه بخشید.

در ادامه مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ موضوعاتی از قبیل چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار، کاهش آراء و اجرای احکام، نظارت بر امور، بودجه و مدیریت مصارف، آگاه‌سازی مخاطبان با گسترش فرهنگ سازمانی، بازنگری در چیدمان نیروهای طرح ملی ۳۰۷۰، تکریم از کارکنان تلاشگر، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی مشاوران در شعب و ... را مورد واکاوی قرار داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: