استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرعامل بیمه سلامت:

بیمه سلامت در مسیر تحقق عدالت اجتماعی گام بر می‌دارد

بیمه سلامت در مسیر تحقق عدالت اجتماعی گام بر می‌دارد
کدخبر : 541298

​استاندار کرمانشاه گفت: رهاورد و دستاورد ارزشمند سازمان بیمه سلامت توسعه کمی و کیفی خدمات به ویژه اجرای طرح عدالت محور‌ پوشش همگانی اقشار مختلف است.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، مهندس بازوند در دیدار با دکتر ناصحی گفت: زحمات خالصانه و‌ تلاش های مستمر آقای دکتر مظفری در مسیر تحقق اهداف توسعه ای، ارائه خدمت صادقانه به مردم و پوشش عادلانه و‌فراگیر خدمات سلامت قابل تقدیر است.

وی افزود: مساعی ارزشمند ایشان در استان سبب رضایتمندی مردم شده و امیدواریم امکان بهره مندی از تجارب ارزنده و مشاوره های این مدیر توانمند که اکنون به افتخار بازنشستگی نایل آمده در آینده نیز میسر شود.

بازوند ضمن تقدیر و‌ تشکر از عملکرد مطلوب دکتر امید قادری در سمت مدیرکلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: این مدیرجوان، مومن، خلاق و پرتلاش اقدامات زیربنایی، ریشه ای و کارهای مهمی را برای پیشرفت گردشگری به عنوان یکی از قطب های اصلی توسعه پایدار در استان انجام داد و در آینده اقتصاد این دیار موثر است.

وی ادامه داد: برای دکتر قادری در سمت جدید به عنوان مدیرکل بیمه سلامت استان نیز آرزوی توفیق روزافزون داریم و در مسیر تحقق برنامه های پیش رو برای توسعه نظام سلامت از ایشان حمایت خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: