مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نوخبرداد:

هرماه یک نوآوری دردستورکار ۱۴۰۰ کارکنان بیمه تجارت‌نو

هرماه یک نوآوری دردستورکار ۱۴۰۰  کارکنان بیمه تجارت‌نو
کدخبر : 541454

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو،سود خالص شرکت ازمحل سرمایه‌گذاری درسال ۹۹ را دستکم ۳۰۰ میلیارد تومان ذکرکرد وگفت که کسب این مقدارسود، رکورد مهمی برای شرکت بیمه تجارت‌نو در سال گذشته محسوب می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط‌عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو، دکتر نیما نوراللهی درهمایش سراسری مدیران شعب بیمه تجارت‌نو، با رویکرد برنامه محوری و مانع‌زدایی درشهر مشهد مقدس، تصریح کرد که در دو سال و نیم گذشته، سرمایه شرکت از ۱۲۵ به ۱۵۷ میلیارد تومان از محل سود انباشته افزایش یافته و قرار است سرمایه شرکت به بالای ۵۰۰ میلیارد تومان هم برسد.

 

مدیرعامل بیمه تجارت نو

به گفته وی، با این افزایش سرمایه، بیمه تجارت‌نو در زمره پنج شرکت برتر صنعت بیمه قرار خواهد گرفت و ظرفیت اتکایی خوبی هم برای خود به دست خواهد آورد .

وی، صاحبخانه کردن تک تک کارکنان شرکت بیمه تجارت‌نو را یکی از آرزوی‌های خود از زمان پیوستن به این شرکت بیمه‌ای دانست و اذعان داشت که با هدف حمایت بیشتر از کارکنان شرکت، به تازگی صندوق تامین آتیه کارکنان هم راه اندازی شده است .

نوراللهی افزود:مدیریت شرکت بیمه تجارت نو،به دنبال آن است تا با راه اندازی صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان،به فراخور توان کارکنان،صاحبخانه شدن کارکنان را هم تسهیل کند .

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو، با برشمردن سیاستهای کلی شرکت درسال جاری، همه مدیران واحد ها را مکلف کردتا ماهیانه یک طرح نوآورانه را برای  اجرایی کردن درشرکت، پیشنهاد و در صورت تایید، اجرایی کنند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: