معاون درمان سازمان تامین اجتماعی:

نسخه نویسی الکترونیک الزاما نیازمند عقد قرارداد با سازمان تامین اجتماعی نیست

نسخه نویسی الکترونیک الزاما نیازمند عقد قرارداد با سازمان تامین اجتماعی نیست
کدخبر : 541473

​معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر توسعه نسخه نویسی الکترونیک از سوی جامعه پزشکی گفت: پزشکان و مراکز غیرطرف قرارداد مانند پزشکان طرف قرارداد می توانند با ثبت نام در سامانه ep.tamin.ir نسبت به نسخه نویسی الکترونیک برای بیمه شدگان اقدام کنند.

دکتر امیرعباس منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در نامه ای به دکتر محمدرضا ظفرقندی، رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به توقف صدور دفاتر درمانی  از اول اسفند سال ۹۹ گفت: در حال حاضر ۱۹ هزار و ۹۴۷ پزشک و دندانپزشک طرف قرارداد  و۵۱۷ پزشک غیرطرف قرارداد در سامانه نسخه نویسی سازمان تامین اجتماعی ثبت نام کرده اند و فعال هستند و روزانه بیش از ۲۲۰ هزار نسخه نویسی و ۱۱۰ هزار نسخه پیچی الکترونیک انجام می شود.

وی در ادامه افزود: پزشکان و مراکز غیرطرف قرارداد همانند پزشکان طرف قرارداد می توانند با ثبت نام در سامانه ep.tamin.ir و یا استفاده از نرم افزارهای نسخه نویسی خصوصی موجود در مطب نسبت به نسخه نویسی الکترونیک برای بیمه شدگان اقدام کنند و این مهم الزاماً نیازمند عقد قرارداد همکاری با سازمان نیستند.

دکتر منوچهری ضمن تقدیر از همراهی جامعه پزشکان کشور با این سازمان در زمینه صدور نسخه الکترونیک تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی علاقه مند به عقد قرارداد جدید با تمامی پزشکان کشور است.

 

2 (51)

 

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: