آغاز عرضه بیمه درمان تکمیلی بیمه آسماری با پوشش کرونا

آغاز عرضه بیمه درمان تکمیلی بیمه آسماری با پوشش کرونا
کدخبر : 541500

​در شرایطی که پاندمی کرونا بار دیگر اوج گرفته و هزینه های احتمالی درمان این بیماری برای مبتلایان می تواند بسیار چشمگیر باشد، مدیرعامل شرکت بیمه آسماری از عرضه محصولی جدید در حوزه بیمه درمان تکمیلی خبر داد که بر اساس آن علاوه بر همه پوشش های بیمه درمان تکمیلی انفرادی، خسارت های مرتبط با بیماری کرونا نیز پوشش داده می شود.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، با گسترش دوباره و ورود به موج چهارم کرونا، نگرانی ها از ابتلا به این بیماری، به ویژه نوع جهش یافته آن بیشتر شده است. پاندمی کرونا که بیش از یک سال از عمر آن می گذرد، حالا به مرحله خطرناکی رسیده است، به طوری که چند نوع جهش یافته ویروس در جهان و البته کشور ما مشاهده شده که می تواند در صورت ابتلا، نه تنها جان مبتلایان را به شدت تهدید کند، بلکه بار مالی قابل توجهی را نیز به آنها تحمیل کند.

گرچه پیشگیری از ابتلای به این بیماری بدون شک مقدم بر درمان است، اما بسیار مشاهده شده است که افرادی با وجود رعایت همه پروتکل های بهداشتی، باز هم از این ویروس در امان نمانده اند. شرکت بیمه آسماری با درک صحیح از شرایط موجود و به منظور کمک به کاهش آلام هموطنان، محصول تازه ای طراحی کرده که می تواند دست کم هزینه های بستری و درمان مبتلایان به کرونا را تا حد مطلوبی کاهش دهد.

علیرضا یزدان دوست مدیرعامل شرکت بیمه آسماری با بیان این که پیشتر در صنعت بیمه، بیمه های درمان تکمیلی و بیمه های دارای پوشش بیماری کرونا به صورت مجزا ارائه می شد، اظهار کرد: بازار به یک بیمه نامه واحد که بتواند همه ریسک های حوزه درمان از جمله کرونا را همزمان پوشش دهد، نیاز داشت و اکنون شرکت بیمه آسماری این محصول را برای عرضه به بازار آماده کرده است.

وی با اشاره به این که این بیمه نامه در قالب دو طرح درمان انفرادی و خانواده همراه با پوشش کرونا و در دو سقف عملیاتی می شود، ادامه داد: این بیمه نامه علاوه بر این که دغدغه بسیاری از بیمه گزاران و متقاضیان پوشش های بیمه ای را برطرف می کند، می تواند ضریب نفوذ بیمه به ویژه در زمینه بیمه های درمان تکمیلی را افزایش دهد.

یزدان دوست با بیان این که توسعه فروش بیمه نامه های درمان تکمیلی انفرادی از اهداف اصلی شرکت بیمه آسماری در سال جاری است، گفت: گرچه نسبت خسارت این بیمه نامه در صنعت بیمه عدد مطلوبی نیست، اما شرکت بیمه آسماری توانسته با کنترل های حرفه ای و فروش مدیریت شده، نسبت خسارت این رشته را در حد قابل قبولی تثبیت کند.

 

یزدان دوست بیمه اسماری

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری حذف فرایند پیچیده و مشکل «آزمایش و چکاپ پیش از انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی» را عامل مهمی در افزایش جذابیت این رشته برای بیمه گزاران دانست و خاطرنشان کرد: ما توانستیم با جایگزین کردن دوره انتظار به جای آزمایش های پزشکی، رغبت بیشتری برای خرید بیمه نامه درمان تکمیلی در میان متقاضیان ایجاد کنیم.

وی همچنین با اشاره به افزایش ۲۸٫۵ درصدی تعرفه خدمات درمانی و پزشکی در سال جاری، خرید بیمه های درمان تکمیلی را روشی مناسب برای پوشش این هزینه ها دانست، اما تاکید کرد که افزایش حق بیمه ناشی از افزایش تعرفه های پزشکی، اجتناب ناپذیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: