مدیران عامل بیمه آسماری و منطقه آزاد کیش بر توسعه همکاری ها تاکید کردند

مدیران عامل بیمه آسماری و منطقه آزاد کیش بر توسعه همکاری ها تاکید کردند
کدخبر : 541967

مدیران عامل شرکت بیمه آسماری و منطقه آزاد کیش در دیداری دوجانبه بر لزوم افزیش سطح تعاملات و همکاری ها تاکید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، علیرضا یزدان دوست در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جعفر آهنگران به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش، با تاکید بر مزیت های رقابتی شرکت بیمه آسماری در مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد کیش، اعلام کرد که فصل تازه ای از فعالیت های این شرکت آغاز شده است.

وی با اشاره به افزایش سرمایه و در نتیجه افزایش قدرت فعالیت این شرکت در همه حوزه های صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: سابقه حضور شرکت بیمه آسماری در منطقه آزاد کیش طولانی است و این شرکت به خوبی توانسته است اعتماد بیمه گزاران حاضر در منطقه را جلب کند.

یزدان دوست بر لزوم استفاده از ظرفیت های مغفول مانده در مناطق آزاد نیز تاکید کرد و با بیان این که طرح های نوینی به این منظور طراحی شده است، گفت: خوشبختانه تعامل میان شرکت بیمه آسماری و منطقه آزاد کیش بسیار مطلوب است و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های چشمگیر شرکت بیمه آسماری در همه زمینه ها به ویژه حوزه فعالیت در منطقه آزاد کیش، برای توسعه همکاری های دوجانبه اعلام آمادگی کرد.

جعفر آهنگران با اشاره به این که منطقه آزاد کیش، پتانسیل های زیادی در حوزه بیمه دارد، اظهار کرد: شرکت بیمه آسماری، شرکتی جوان و پویاست و امیدوارم فعالیت خود را با قوت هر چه بیشتر ادامه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: