بیمه ایران استان قزوین بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد

بیمه ایران استان قزوین بیش از 120 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد
کدخبر : 542013

مدیر کل بیمه ایران استان قزوین از پرداخت 1209 میلیارد و 563 میلیون ریال خسارت در 12ماهه سال گذشته در استان خبر داد و گفت : این تعداد خسارت پرداختی برای 151 هزار و 543 فقره بیمه نامه بوده است.

 به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه ایران استان قزوین، "محسن شمس " افزود: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۰۲۷ میلیارد و ۱۴۶میلیون ریال برای ۱۰۳ هزار و ۷۳۹ فقره بیمه نامه بوده است.

 وی ادامه داد: مبلغ حق بیمه های دریافتی در رشته های آتش سوزی، باربری، بدنه اتومبیل، شخص ثالث، سرنشین، تمام خطر، مسئولیت، عمر، حوادث و درمانی در این مدت  ۲۲۴۵ میلیارد و ۴۲۷میلیون ریال برای ۹۹۲هزار و ۸۸۴ فقره بیمه نامه بوده است.

 شمس، با اشاره به اینکه بیشترین خسارت پرداختی به بیمه گزاران را بیمه نامه شخص ثالث با ۷۷۲ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال برای ۵  هزار و ۴۵۸ فقره بیمه نامه به خود اختصاص داده است اظهار داشت:این رقم در مدت مشابه سال قبل ۶۶۴ میلیارد و۱۹۸میلیون ریال برای۶ هزار و ۶۲۰ فقره بیمه نامه بوده است.

 این مقام مسوول  همچنین حق بیمه دریافتی از بیمه گزاران شخص ثالث در ۱۲ماهه امسال را ۱۱۶۸ میلیارد و ۳۸۶میلیون ریال برای ۱۲۰ هزار و ۷۲ فقره بیمه نامه عنوان کرد و گفت : این رقم در مدت مشابه سال قبل خود به ترتیب ۹۱۷میلیارد و ۳۳۷میلیون ریال برای ۱۱۸هزار و ۶۱۱ فقره بیمه نامه بوده است .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: