سیستم مدیریت خرده فروشی بیمه تجارت نو (بنوشاپ) به زودی اجرایی می شود

سیستم مدیریت خرده فروشی بیمه تجارت نو (بنوشاپ) به زودی اجرایی می شود
کدخبر : 542357

سرپرست معاونت توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو، خبر از راه اندازی سیستم مدیریت خرده فروشی شرکت متبوع خود بنام “بنو شاپ” داد و اظهار کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه، توسعه کانال توزیع و ارائه خدمات مطلوب متناسب با نیازهای مشتریان از جمله اهداف بنوشاپ است.

ابراهیم غلامی، بیان کرد: شرایط فعلی ورود ریسک‌های نوظهور از جمله شیوع ویروس کرونا با تغییرات مختلفی همچون تغییرات اقتصادی و اجتماعی و … همراه بوده است که این موضوع سبک زندگی افراد را دستخوش تغییراتی مانند، تغییر در الگوی خرید و ترجیحات استفاده از خدمات اینترنتی و آسان کرده است.

 

 

وی، با تاکید براینکه “شرکت‌های بیمه‌ای از تغییرات موجود در الگو و سبک زندگی مستثنی نیستند و باید خود را با شرایط موجود همگام کنند.”، عنوان کرد: درهمین راستا شرکت بیمه تجارت‌نو پیرو منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها، اقدام به راه اندازی سیستم مدیریت خرده فروشی بنام “بنو شاپ” کرده است.

غلامی، هدف شرکت بیمه تجارت‌نو از راه اندازی سامانه آنلاین بنو شاپ، را گسترش شبکه فروش و ارائه خدمات بیمه‌ای برشمرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه، توسعه کانال توزیع و بازاریابی محلی و به تبع آن دسترسی آسان بیمه گذاران و ارائه خدمات مطلوب متناسب با نیازهای مشتریان و ترجیحات آن‌ها از جمله اهداف بنوشاپ است.

سرپرست معاونت توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو، توضیح داد: سامانه آنلاین فروش بنو شاپ امکاناتی را در اختیار نمایندگان این شرکت بیمه‌ای در سراسر کشور قرار می‌دهد تا بتوانند به‌راحتی بازاریاب تحت پوشش قرار دهند به دلیل پیچیده نبودن و قابلیت استفاده آسان، شبکه فروش را به شدت از نظر نفرات افزایش می‌دهد که به تبع آن در فروش این شرکت بیمه‌ای هم تاثیر گذار خواهد بود.

غلامی، اذعان داشت که نرم افزار بنو شاپ (سامانه آنلاین فروش شرکت بیمه تجارت‌نو) در مرحله اول به صورت کامل برای مجموعه معاونت‌های این شرکت بیمه‌ای و در مرحله دوم هم برای تمام مدیران و کارکنان شعب این شرکت بیمه‌ای دمو (نسخه نمایشی) شد و بزودی برای تمام نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو در سراسر کشور به صورت آنلاین دمو می‌شود.

وی، به بازدید غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه تجارت‌نو اشاره کرد و افزود: در آن بازدید سامانه آنلاین فروش شرکت بیمه تجارت‌نو برای رئیس کل بیمه مرکزی هم دمو شد که از این نرم افزار بسیار استقبال کردند و گفتند منتظر اجرایی شدن این طرح در شرکت بیمه تجارت‌نو هستند.

منبع خبر: پایگاه خبری چابک آنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: