کسب رتبه اول روابط عمومی بیمه سامان در هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه

کسب رتبه اول روابط عمومی بیمه سامان در هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه
کدخبر : 542431

روابط عمومی شرکت بیمه سامان توانست در هشتمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور، در بخش «سلامت و بیمه» رتبه نخست را از آن خود کند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان،به همت بیمه مرکزی ج.ا.ا  هشتمین جشنواره «روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه»، همزمان با ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌ عمومی برگزار شد.  روز گذشته در آیین اختتامیه جشنواره که با حضور رییس کل بیمه مرکزی اجرا شد، برترین های صنعت بیمه درحوزه های ۹ گانه جشنواره معرفی شدند. 

 

photo_2021-05-21_13-05-30

 

مریم زمردیان مدیر روابط عمومی شرکت بیمه سامان در این آیین، لوح تقدیر و تندیس خود را از دکتر غلامرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی دریافت کرد. 

در این تقدیر نامه آمده است: دست یابی روابط عمومی شرکت بیمه سامان به رتبه اول بخش "سلامت و بیمه" در قالب هشتمین جشنواره روابط عمومی های صنعت بیمه کشور، شایسته تحسین است و می تواند به عنوان یک تجربه موفق برای شرکت های دیگر مورد توجه قرار گیرد. 

بخش "سلامت و بیمه " امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به جشنواره افزوده شد. 

بیمه سامان همزمان با شیوع این بیماری و طراحی بیمه سه گانه کرونا،  ضمن طراحی و اجرای کمپین‌های متعدد تبلیغاتی و مسئولیت اجتماعی، تولید و انتشار محتواهای آموزشی و اطلاع‌رسانی، نقش موثری در ارائه آگاهی‌های لازم به جامعه در رابطه با روش‌های قطع زنجیره انتقال بیماری و نیز جبران هزینه‌های درمان آن داشت. 

سال گذشته نیز روابط عمومی شرکت بیمه سامان در این جشنواره در بخش پژوهش و افکار سنجی، رتبه برتر را از آن خود کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: