فروشگاه های رفاه سراسر کشور تحت پوشش بیمه رازی درآمد

فروشگاه های رفاه سراسر کشور تحت پوشش بیمه رازی درآمد
کدخبر : 542648

مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی از انتقال ریسک کلیه پوشش اموال،اشخاص و مسولیت فروشگاه زنجیره ای رفاه به بیمه رازی ، در راستای چرخش استراتژیک و با حمایت مدیر عامل این شرکت خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ، وهاب جوادی در خصوص جذب این مشتری بزرگ، آنرا همسو با چرخش های استراتژی بازاریابی تهاجمی با رویکرد کمی و کیفی پرتفوی در بیمه رازی قلمداد کرد که در بازارهدفِ مطلوب خود، به دنبال مشتریانی با برند معتبر است و علاوه بر ریسک اعتباری مناسب و سرمایه بالا، شاخص هایی مانند گستردگی جغرافیایی ریسک را نیز دارا باشند.

وی افزود این بیمه گذار از جمله ۱۰۰ شرکت برتر سال ۹۹ مدیریت صنعتی (IMI) کشور می باشد و جایگاه بالاتری نسبت به برخی از شرکت های صنایع فولاد،پالایشگاهی و پتروشیمی معدنی در این لیست را به خود اختصاص داده است.

جوادی گفت اهمیت جذب هوشمندانه بیمه گذاران بزرگ و مطلوب ماننده فروشگاه رفاه در تقسیم بندی بازار بیمه رازی از آنروست که تحریم ها ،مشکلات تعمیرات و نگهداری اساسی برای سایر صنایع برتر موجبات تشدید ریسک صنایع وابسته را ایجاد کرده و کسب و کارهای کاملا بومی مانند فروشگاه های زنجیره ای از جمله رفاه ریسک مطلوبی به حساب می آیند و ارزش اموال آنها گاها بیش از صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی است.

مدیر توسعه و راهبری بازار بیمه رازی اذعان کرد با گذشت قریب به دو دهه از زمان تاسیس شرکت بیمه رازی همزمان با افزایش سرمایه خود وبه تبع افزایش سهم نگهداری ریسکش در آینده ، بیش از ۷۰۰ فروشگاه این مجموعه و شرکت های تابعه و ۱۶۰۰۰ هزار نفر بیمه شده رادر سراسر کشور تحت پوشش خود قرار میدهد و علاوه بر بیمه گری حرفه ای ،از توان بالقوه و بکر این مجموعه برای رونمایی باشگاه مشتریان میلیونی دو مجموعه با هدف تکمیل زنجیره ارزش مشتریان خرد در راستای استراتژی بیمه دیجیتال بیمه گری رونمایی خواهد کرد.

جوادی در پایان به اهمیت دسترسی به مشتریان حقیقی و طراحی بسته های بیمه جذاب از طریق شبکه های فروش جدید،با بومی سازی بنچ مارک های موفق بیمه گران خارجی و با تکیه بر توان اکوسیستم فناوری اطلاعات شرکت بیمه رازی خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: