بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین از شعبه انزلی

کدخبر : 542678

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین از شعبه انزلی بازدید کردند

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه ایران معین، دکتر داریوش محمدی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت بیمه ایران معین طی سفر به منطقه آزاد انزلی، ضمن بازدید ازشعبه این شرکت، با کارکنان و شبکه فروش به گفتگو پرداختند.

 

در این ابتدای این جلسه، مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین ضمن تشریح سیاست های کلان و برنامه های آتی شرکت، اظهار امیدواری کرد این مهم با همکاری و همدلی همه کارکنان و شبکه فروش شرکت محقق شود.

 

دکتر داریوش محمدی انسجام همه ارکان شرکت در ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران شرکت را از سیاست های اصلی شرکت عنوان کرد و در ادامه با تقدیراز تلاش همکاران و شبکه فروش شعبه انزلی اظهار داشت:تلاش شعب برای بهبود ارائه‌ی خدمات به مشتریان ستودنی بوده و موجب افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران شده است .

 

وی همچنین ابراز امیدواری نمود که نمایندگان شرکت از بستر طرح مهر بهترین استفاده را در احیای بازار سودآور منطقه آزاد انزلی داشته باشند تا امکان برخورداری عموم مردم و صاحبان کسب و‌کار منطقه از این طرح فراهم شود.

 

لازم به ذکر است در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان و کارکنان شرکت درخصوص وضعیت بازارمنطقه، چالشهای موجود، بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه گذاران، نحوه اجرای بهینه طرح مهر ایران معین و سایر موضوعات به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و پیشنهادات خود را ارائه کردند .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: