در دو ماه نخست ۱۴۰۰رخ داد؛

رشد ۱۷۰ درصدی پرتفوی بیمه های اتش سوزی بیمه "ما"

رشد 170 درصدی پرتفوی بیمه های اتش سوزی بیمه "ما"
کدخبر : 542808

مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه "ما" کفت: در دو ماهه ابتدای سال 1400، حق بیمه تولیدی بیمه های آتش سوزی شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 170درصد رشد پیدا کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه "ما" انوری درباره عملکرد دو ماهه بیمه های آتش سوزی بیمه "ما" در سال ۱۴۰۰ گفت: عملکرد بیمه های آتش سوزی نشان می‌دهد که مسیر رشد بیمه "ما" در این رشته در دو ماه ابتدایی سال هم ادامه پیدا کرده و موفقیت‌های آن در سال گذشته اتفاقی نبوده است.

 

photo_2021-06-02_14-39-12

وی افزود: همه ساله با توجه به ارائه خدمات تخصصی به بیمه گذاران در این رشته بیمه ای، بسیاری از صاحبان سرمایه وصنایع تولیدی تمایل خود را جهت عقد قرارداد با شرکت بیمه "ما" نشان می دهند .

سال گذشته فقط در یک فقره حادثه مبلغ ۹۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به یکی از بزرگترین و حساس ترین بخش های تولیدی کشور خسارت پرداخت شده است که نقطه قابل توجه آن پرداخت خسارت ظرف مدت یک ماه بوده است . پرداخت ۴,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال خسارت بابت زلزله سی سخت و ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال خسارت  به یکی از قطب های تولید نخ فرش وموکت شرکت نیز از دیگر اتفاقات مهم سال ۱۳۹۹ بود.

انوری با توجه به شرایط اقتصادی کنونی به بیمه گذاران توصیه کرد اموال خود را به قیمت واقعی و در زمان مناسب بیمه کنند و گفت: نوسان شدید نرخ ارز منجر به آسیب های جبران ناپذیر در مواقع بروز حادثه  و ارزیابی خسارت خواهد شد، به همین دلیل ضروریست دائما قیمت  اموال خود را رصد کرده و بر اساس تغییرات نرخ ارز، سرمایه خود را افزایش دهند . همچنین ضروریست دائما نسبت به پایش و اصلاح سیستم های ایمنی وامنیتی و اطفائی خود اقدام نمایند ، عدم توجه به اصلاح موارد بسیار ساده وکوچک منجر به ایجاد حریق های گسترده  و فاجعه بار خواهد شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: