مدیر عامل در دیدار با کارکنان شعبه مشهد:

بیمه البرز یک شرکت بسیارکار آمد و با قابلیت بالاست

بیمه البرز یک شرکت بسیارکار آمد و با قابلیت بالاست
کدخبر : 542839

​محسن پور کیانی نایب رئیس ومدیر عامل بیمه البرز به همراه رئیس و اعضای هیات مدیره وتعدادی از معاونان ومدیران شرکت در سفر به استان خراسان رضوی از شعبه مشهد بازدید و با کارکنان این شعبه دیدار وگفتگو کرد .

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی بیمه البرز ، محسن پور کیانی در این دیدار ضمن تشکر از کارکنان شعبه مشهد اظهارداشت ، عملکرد بیمه البرز در استان خراسان رضوی در سال ۱۳۹۹ مطلوب و شایسته قدردانی  است و با توجه به پتانسیل و برخورداری اقتصادی استان باید برای افزایش پرتفوی و سهم بیشتر بیمه البرز در این استان تلاش نمود.

 

news pic_DD1A0262-02

مدیر عامل بیمه البرز با تاکید بر لزوم  توازن میزان رضایت مندی تمامی ذینفعان شرکت اعم از مشتریان ، سهامداران و کارکنان و شبکه فروش ، تلاش در این زمینه را وظیفه همه کارکنان شرکت دانست .

وی اظهار کرد در بازار بیمه رقابت بسیار جدی است و یکی از دستمایه های رقابت برخورداری از برند معتبر و خوشنام است که خوشبختانه بیمه البرز این قابلیت را دارد و یک شرکت بسیار کارآمد و با پتانسیل بالا است که با اتکا  برتخصص و تعهد سرمایه انسانی خود شایستگی دستیابی به جایگاه والاتر و مناسب تر در بازار بیمه ای را دارد و همه باید با همدلی و بهره گیری از خوشنامی برند بیمه البرز در جهت رسیدن به جایگاه واقعه ای تلاش کنیم .

نایب رئیس هیات مدیره بیمه البرز ضمن ابراز رضایت از رشد بیمه البرز در سال ۱۳۹۹ اظهار کرد خوشبختانه با برنامه ریزی ، عملکرد صحیح و تلاش همکاران و شبکه فروش در سال گذشته رشد ۴۱ درصدی داشتیم که از میانگین صنعت بالاتر بود و موجب افزایش سهم بازار و ارتقای جایگاه بیمه البرز شد .

پور کیانی بازبینی ساختار سازمانی و تشکیل معاونت بازاریابی و شبکه فروش ، مدیریت فروش بیمه های عمر و مدیریت امور مشتریان و تجهیز آن مدیریت به نرم افزار مناسب و بهره گیری از تلفن ۴ رقمی ۱۵۷۴در جهت تسهیل ارتباط با مشتریان را از دیگر اقدامات سال ۱۳۹۹ذکر کرد .

مدیر عامل بیمه البرز تشکیل صندوق ذخیره برای همکاران و توجه به مسائل معیشتی و رفاهی کارکنان را از اقدامات مناسب و موثر برای ایجاد فضای مناسب تر در جهت افزایش همدلی ، همفکری و ارق سازمانی کارکنان عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با تلاش مدیران و روسای شعب و افزایش ارتباطات بین بخشهای مختلف ، شاهد ارتقای همدلی ، همفکری و همبستگی سازمانی باشیم .

نایب رئیس هیات مدیره تمرکز و توجه بیشتر  بر فروش بیمه های عمر را از برنامه های بیمه البرز در سال ۱۴۰۰ برشمرد و افزایش فروش بیمه های عمر را در جهت بهره مندی بیشتر مردم از مزایای این بیمه نامه ها در شرایط  کنونی اقتصادی وعامل تقویت اقتصاد نمایندگی ذکر کرد .

در ادامه جلسه مجید علی پناهی رئیس هیات مدیره بیمه البرز ضمن اظهار خرسندی از دیدار با همکاران شعبه مشهد ازعملکرد شعبه در سال ۱۳۹۹ تشکر کرد .

رئیس هیات مدیره برند بیمه البرز را یکی از برندهای ممتاز و خوشنام در صنعت بیمه برشمرد  و افزود همکاران و شبکه فروش می بایست با بهره گیری از جایگاه برند در حفظ ارتقای  آن کوشا باشند .

وی برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰و اهداف  آن را واقع بینانه و دست یافتنی ذکرکرد و اظهار کرد برنامه بر اساس پتانسیل و توانمندی همکاران  تدوین شده و انتظار هیات مدیره تلاش همه واحدها برای رسیدن به اهداف برنامه است .

مجید علی پناهی افزود نگاه هیات مدیره نسبت به کارکنان مثبت و همکاران بالاترین سرمایه شرکت هستند ، باید همه نسبت به شرکت خود ارق و تعصب داشته و در جهت ارتقای جایگاه آن بکوشیم .

مجید نادری عضو هیات مدیره ، قائم مقام مدیر عامل  و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سخنران دیگر این نشست بود ، وی اظهار داشت رویکرد هیات عامل نگاه ویژه به کارکنان و شبکه فروش است و در این راستا با هدف توجه بیشتر به رفاه میان مدت و بلند مدت همکاران صندوق ذخیره برای همکاران تشکیل و فعالیت خود را آغاز نمود . هعمچنین آئین نامه وام نیز مورد بازنگری قرار گرفت و شرایطی ایجاد گردید تا تمامی همکاران از تسهیلات وام ضروری و یا مسکن بهره مند شوند .

قائم مقام مدیر عامل اعلام نمود اولین  مرحله پرداخت تسهیلات به همکاران طی روزهای آینده بر اساس آیین نامه  انجام میشود و تمامی همکاران متقاضی تا پایان سال از وام بهره مند خواهند شد .

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اظهار داشت به منظور حمایت از شبکه فروش از زمان شیوع بیماری کرونا طی دو مرحله به نمایندگان شرکت وام پرداخت شده است .

وی ضمن اعلام اجرای طرح یکسان سازی هویت بصری ساختمانهای شرکت به لحاظ نمای بیرونی و داخلی ساختمانهای شرکت افزود انتظار هیات مدیره از همکاران تلاش بی وقفه برای ارتقای جایگاه  شرکت و موفقیت روز افزون است ، به فکر شرکت باشید همچنانکه شرکت در فکر شماست .

شایان ذکر است در ابتدای نشست مجتبی قمری گل رئیس شعبه مشهد گزارشی از عملکرد شعبه طی سال ۱۳۹۹ و ماه های اخیر ارائه نمود .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: