سومین گام صندوق بازنشستگی برای حمایت از پایان نامه فرزندان بازنشستگان کلید خورد؛

آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله سوم “طرح حمپاد” از ۲۶ خردادماه

آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله سوم “طرح حمپاد” از ۲۶ خردادماه
کدخبر : 543108

​صندوق بازنشستگی کشوری به منظور حمایت از فرزندان بازنشستگان و ترویج دانش، سومین مرحله ثبت‌نام اینترنتی «طرح حمپاد» یا طرح حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی فرزندان بازنشستگان را از ۲۶ خردادماه اجرا می‌کند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی  و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از خبرگزاری مهر، ثبت نام اینترنتی مرحله سوم طرح حمپاد به عنوان بسته هشتم طرح یاری، از روز چهارشنبه ۲۶ خرداد آغاز و تا روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir ادامه خواهد داشت.

a2ae7d6d-d98b-49b5-82ff-89f8bdd22f03

 

براین اساس، متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را از طریق درگاه مذکور بارگذاری کنند تا پس از بررسی و انجام فرآیند صحت‌‌سنجی در صورت مشمول شدن فرد متقاضی، مبلغ کمک هزینه به حساب فرد بازنشسته تحت پوشش صندوق واریز شود.

گفتنی است، مبلغ ۳میلیون تومان برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و ۵ میلیون تومان برای دانشجویان مقطع دکتری درنظر گرفته شده که در صورت تامین اعتبارات لازم تا اواسط شهریور ۱۴۰۰ قابل پرداخت خواهد بود.

تسهیلات طرح حمپاد به صورت قرض‌الحسنه و با کارمزد ۴ درصدی بوده و اقساط آن در طول ۳سال از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد.

شرایط ثبت نام و مدارک مورد نیاز طبق روال گذشته بوده و در صفحه مربوطه در زمان ثبت نام از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir به طور مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به یادآوری است که مرحله اول و دوم تسهیلات حمپاد در دی و اسفند سال گذشته به حساب بیش از ۷هزار و ۴۰۰نفر از مشمولان این طرح واریز شده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: