مدیرعامل بیمه آسیا اعلام کرد:

کمک ۵۰۰میلیون ریالی به خانواده کارکنان بیمه آسیا که در اثر کرونا فوت کرده اند

کمک 500میلیون ریالی به خانواده کارکنان بیمه آسیا که در اثر کرونا فوت کرده اند
کدخبر : 543245

بیمه آسیا به خانواده کارکنان خود که در اثر کرونا فوت کرده باشند، 500 میلیون ریال کمک بلاعوض می پردازد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، با پیشنهاد مدیرعامل و تصویب هیات مدیره بیمه آسیا مقرر شد به خانواده آن دسته از کارکنان بیمه آسیا که در اثر کرونا فوت کرده اند، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شود. این مبلغ، علاوه بر حقوق و مزایای قانونی است که به این خانواده ها پرداخت می شود.

این گزارش می افزاید، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا درباره اهداف این تصمیم اظهار داشت: با توجه به تلاش های خستگی ناپذیر پرسنل بیمه آسیا از زمان آغاز شیوع کرونا و حضور مستمر در محل کار به منظور خدمت رسانی به مردم و هفت میلیون بیمه گذار این شرکت و در راستای حمایت از این عملکرد ارزشمند و ستودنی، هیات مدیره بیمه آسیا تصویب کرد تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به خانواده کارکنان فوت شده در اثر کرونا پرداخت شود.

مدیرعامل تصریح کرد: وقتی همکاران ما در اقصی نقاط کشور در حالی که شیوع کرونا به صورت گسترده وجود دارد و جان آنها را به خطر می اندازد ولی با این حال در محل کار حضور پیدا می کنند و با از جان گذشتگی تلاش می کنند تا وقفه ای در امر خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود، بدیهی است که وظیفه ما در هیأت مدیره حمایت همه جانبه از پرسنل و خانواده آنها در این شرایط سخت است.

مسعود بادین افزود: البته بی شک آنچه بیش از همه مهم است، حفظ جان و سلامت همکاران در این شرکت است و در این زمینه اقدامات گسترده و بسیار خوبی در بیمه آسیا از آغاز شیوع کرونا به انجام رسید که تأثیر به سزایی در کاهش تلفات و بیماری در شرکت به جا گذاشت؛ توزیع گسترده و مستمر ماسک و اقلام ضدعفونی و بهداشتی، پیگیری بیماری کارکنان توسط گروه ویژه پزشکی در مدیریت درمان، ارتباط نزدیک با مراکز درمانی معتبر برای مراجعه کارکنان، پرداخت به موقع هزینه های دارو، درمان و تست کرونا و همچنین اجرای برنامه دورکاری کارکنان و حضور حداقلی در محل کار در مقاطع مختلف از جمله اقداماتی است که با همکاری بخش های مختلف شرکت به نحو شایسته ای انجام شد و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هیأت مدیره بیمه آسیا از هیچ تلاشی برای حمایت از همکاران خود چه در شرایط شیوع ویروس کرونا و چه در شرایط سخت اقتصادی دریغ نکرده است و همچنان به این راهبرد ادامه می دهد و باور دارد که نیروی انسانی اصلی ترین سرمایه شرکت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: