شرکت‌های بیمه‌ای سودهای خوبی از بازار سرمایه شناسایی کردند

شرکت‌های بیمه‌ای سودهای خوبی از بازار سرمایه شناسایی کردند
کدخبر : 543316

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو معتقداست که تزریق ایده‌های نو در صنعت بیمه باید به یک فرهنگ تبدیل شود که درتمام ارکان صنعت بیمه ازشبکه فروش تا سطح مدیران ارشد جاری باشد و ایجاد شرکت‌های بیمه جدید هم می‌تواند به این موضوع سرعت بیشتری بخشد.

نیما نوراللهی، بیان کرد: بیمه مرکزی می‌تواند نقشی حمایتی از ایده‌های نو را درصنعت بیمه داشته باشد که امروز هم این نقش را در بیمه مرکزی می‌بینیم و اگر یک کار جدیدمطرح شود از آن حمایت و پشتیبانی لازم می‌شود .

وی، تزریق ایده‌های نو در صنعت بیمه را وابسته به یک شخص، شرکت یا یک نهاد ندانست و گفت: این مساله باید به یک فرهنگ در صنعت بیمه تبدیل شود.

نوراللهی، با بیان اینکه در دوسال اخیر، فرصت خوبی در بازارسرمایه برای کل صنعت بیمه ایجاد شد، گفت: در این مدت شرکت‌های بیمه‌ای توانستند اصلاح ساختار مالی خوبی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شناسایی سودهای خوب شرکت های بیمه‌ای در بازار سرمایه این شرکت ها موفق شدند بخش زیادی از ذخایر فنی خود را تکمیل کرده و کسری ذخیره را بهبود ببخشند.

مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، یکی از اتفاقات خوب سال گذشته برای صنعت بیمه را افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه‌ ای دانست و توضیح داد: با بخش نامه‌هایی که در خصوص افزایش سرمایه شرکت‌های بیمه‌ای و معافیت‌هایی که برای این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها دیده شد بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای توانستند از محل سودانباشته یا تجدید ارزیابی افزایش سرمایه و اصلاح ساختار مالی انجام دهند.

به اعتقاد وی، درحال حاضر شرکت‌های بیمه قدیمی‌تر هم  به خوبی وارد بازار سرمایه شده و سودهای خوبی را نشان دادند پس به‌طور قطع، حضور پررنگ و هوشمندانه در بازار سرمایه بخشی جدی از کار شرکت‌های بیمه‌ای است.

منبع : چابک آنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: