اطلاعیه بیمه سرمد درباره اظهارات مدیرعامل سابق شرکت

اطلاعیه بیمه سرمد درباره اظهارات مدیرعامل سابق شرکت
کدخبر : 543390

بیمه سرمد در واکنش به اظهارات خلاف واقع مدیرعامل سابق این شرکت، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، نظر به اظهارات فرافکنانه و فرار رو به جلوی مدیرعامل سابق شرکت بیمه سرمد، موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد: 

۱- عزل آقای تاجگردون به دلایلی همچون؛ تخلفات مالی، اداری و عملکردی بوده است و تاکنون به جهت حفظ آبروی ایشان و منافع سهامداران و مشتریان گرامی از انتشار جزئیات آن خودداری شده است.

۲- متأسفانه ایشان با سواستفاده از جایگاه حرفه ای بیمه سرمد، این شرکت را به پایگاه سیاسی در راستای اهداف انتخاباتی تبدیل کرده بود.

۳- همچنین در پی ادعای آقای تاجگردون مبنی بر تخلفات گسترده در شرکت بیمه سرمد، طی هفته های گذشته با استقرار نماینده نهادهای نظارتی از جمله بیمه مرکزی و بانک صادرات، تا این لحظه خدشه ای به عملکرد شرکت وارد نشده و تعامل و همکاری با این نهادها برای شفاف سازی، برگ زرینی در کارنامه بیمه سرمد است. 

۴- مدیرعامل سابق بیمه سرمد طی مکاتبات دیگر، نه تنها تاکنون در خصوص بازپرداخت حقوق های دریافتی به شرکت بیمه سرمد اقدامی انجام نداده است، بلکه با ارسال درخواست کتبی به واحد منابع انسانی واریز حقوق خرداد ۱۴۰۰ را نیز مطالبه دارند. 

۵- علاوه بر مطالب فوق،​ متأسفانه ایشان در اتهام زنی، پا را از بیمه سرمد فراتر گذاشته و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نهاد ناظر در تائید صورت های مالی شرکت متهم به تبانی کرده است که این موضوع خارج از ساحت پاک و تلاش شبانه روزی همکاران بیمه مرکزی است. 

در پایان گفتنی است؛ مجموعه مدیران، کارکنان و کارشناسان بیمه سرمد از بهترین و کارآمدترین افراد صنعت بیمه کشور هستند و این گونه سنگ اندازی ها، سرعت بیمه سرمد را در ارائه خدمات و حرکت رو به جلو کاهش نخواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: